بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

شیائومی توضیح میدهد : چرا گوشی های با چیپست مدیاتک دیرتر از کوآلکامی ها بروزرسانی میشوند ؟

حالا که نسخه پایدار اندروید 12 در حال انتشار برای برخی از گوشی های شیائومی است ، این نگرانی در بین کاربران موج میزند که چرا برخی از گوشی های مجهز به چیپست مدیاتک ، دیرتر از همزادان کوآلکامی خود بروزرسانی های سیستمی جدید را دریافت میکنند . این موضوع همیشه یکی از جنجال برانگیزترین بحث های بین کاربران بوده است و شاید دلیل اصلی انتخاب گوشی های با چیپست کوآلکام از سوی آنها باشد .

تا به امروز کمپانی های بزرگ دنیا نتوانسته اند پاسخ درستی به این معما بدهند ، اما یکی از مقامات ارشد شیائومی ساعاتی پیش لب به سخن درباره این موضوع گشوده است . آقایِ Li Ming میگوید که گوگل معمولاً به صورت همزمان کدهای منبع نسخه جدید اندروید را در اختیار کمپانی های مدیاتک و کوآلکام قرار میدهد . این موضوع باعث میشود که پس از عرضه نسخه پایدار ، کمپانی های گوشی سازی بتوانند محصولات خود را سریعاً به نسخه جدید بروزرسانی کنند .

اما این قسمت خوش ماجراست ! در واقع کوآلکام به دلیل تیمی بسیار بزرگتر و حرفه ای ، پس از دریافت بسته های منبع از گوگل شروع به همگام سازی آن با چیپست های مختلف میکند و به همین دلیل سریعتر بروزرسانی درایورها را در اختیار کمپانی های گوشی سازی قرار میدهد . در مقابل ، مدیاتک به دلیل کمبود نیروی انسانی متخصص ، بالاجبار باید چیپست های خود را دسته بندی کرده و به صورت گروهی نمیتواند آنها را بروزرسانی کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا