شیائومی

اختصاصی : با پرفروش ترین گوشی “Black Friday” شیائومی آشنا شوید !

هر ساله جشنواره ای به صورت جهانی در آخرین جمعه ماه سپتامبر برگزار میشود ، که به آن “جمعه سیاه یا Black Friday” میگویند . در این روز ، کمپانی ها معمولاً اکثر اجناس پرطرفدار خود را با تخفیف هایی استثنائی ارائه میکنند . شیائومی نیز همچون سایر کمپانی های بزرگ دنیا ، هر ساله در جمعه سیاه طیف وسیعی از محصولات خود شامل تلویزیون هوشمند ، گجت های پوشیدنی ، گوشی های هوشمند و … را با قیمت های رؤیایی به فروش میگذارد .

امسال نیز همچون سال های گذشته شیائومی فروش بسیار خوبی را در روز جمعه سیاه تجربه کرد ، اما نتایج منتشر شده از سوی این کمپانی درباره محبوب ترین محصول Black Friday امسال بسیار جالب است ! اینطور که شیائومی میگوید ، پرفروش ترین محصول Black Friday امسال POCO X3 Pro بود . بر اساس صحبت های مدیر ردمی ، این گوشی در کشورهای اروپایی همچون اسپانیا ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، هلند ، انگلستان و … بالاترین سطح فروش را از آنِ خود کرد .

البته این موضوع غیر قابل پیش بینی نبود ، به دلیل اینکه علاوه بر ارزش این گوشی نسبت به قیمت اصلی آن ؛ تخفیف شیائومی برای این محصول عالی بود . شیائومی نسخه 128/6 این گوشی را که تا پیش از جمعه سیاه با قیمت 250 یورو به فروش میرسد ، با تخفیف ویژه ای با قیمت 180 یورو به فروش رساند . قیمت نسخه 128/8 نیز با کاهشی معنادار ، از 299 یورو به 220 یورو کاهش یافته بود . هر چند آمازون امسال از رکورد فروش کمپانی ها امتناع کرد ، اما یک صفحه کش شده در XDA منتشر شد که نشان میدهد پرفروش ترین گوشی Black Friday امسال POCO X3 Pro بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا