شیائومیمی

سورپرایز : کیفیت صفحه نمایش ، ابعاد ، سیستم خنک کننده و اولین جزئیات دوربین Xiaomi 12 برملا شد !

این روزها حسابی باید حواستان را جمع کنید ، چون با انتشار اولین تیزر سری گوشی های Xiaomi 12 ، هر روز شیائومی اطلاعات جدیدی از این سری گوشی ها منتشر خواهد کرد و دانه به دانه پازل های پرچمداران شیائومی کنار هم چیده خواهد شد . بدون فوت وقت میرویم سراغ اطلاعات جدید ! شیائومی ساعاتی پیش سایز و کیفیت صفحه نمایش ، ابعاد ، جزئیات سیستم خنک کننده و اولین جزئیات دوربین Xiaomi 12 را برملا کرد .

اول میرویم سراغ ابعاد Xiaomi 12 … اینطور که به نظر میرسد ، شیائومی قصد دارد سیاست اپل را در زمینه پرچمداران خود در پیش بگیرد . بر همین اساس ، گوشی Xiaomi 12 در اولین رخ نمایی ، با iPhone 13 اپل مقایسه شده است . همانطور که مشاهده خواهید کرد ، گوشی Xiaomi 12 اولین پرچمدار جمع و جور شیائومی است که با توجه به مجهز بودن به صفحه ای 6.28 اینچی ، باز هم از آیفون 13 با صفحه 6.1 اینچی ابعاد کوچکتری دارد . به صورت دقیق ، عرض گوشی Xiaomi 12 حدود 69.9 میلی متر تخمین زده شده است ، این در حالی است که آیفون 13 عرضی برابر با 71.5 میلی متر دارد !

در دومین بخش ، میرویم سراغ صفحه نمایش Xiaomi 12 … در سطر قبل اشاره کردیم این گوشی به صفحه ای 6.28 اینچی مجهز خواهد شد . بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شیائومی ، رزلوشن صفحه نمایش این گوشی بر روی 1080p خواهد ماند ، که دلیل آن طول عمر باتری اذعان شده است . متخصصین شیائومی میگویند این صفحه نمایش که موفق به کسب رتبه +A از بنیاد Display Mate شده است ، اولین گوشی دنیاست که 15 رکورد را با یکدیگر شکسته است ! این صفحه نمایش با توجه به چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 ، با مجهز بودن به تعداد پیکسل های زیاد ، رنگ های عمیق 10 بیتی ، کنتراست بالا ، درخشندگی پایه 16.000 نیت و پوشش محافظ گوریلاگلس 7 یا Victus ، یک قهرمان واقعی است !

در سومین بخش میرویم سراغ سیستم خنک کننده Xiaomi 12 … شیائومی میگوید این گوشی هوشمند پیشرفته ترین سیستم خنک کننده را در بین تمامی گوشی های دنیا دارد . مهندسین شیائومی با تحقیق بر روی مسایل بسیار پیچیده ای ، موفق شده اند بزرگترین سیستم خنک کننده دنیا در یک گوشی هوشمند را ( با ابعاد 2600mm² ) در قطری بسیار کم بگنجانند . مادربرد این گوشی از بافتی 3 لایه بهره میبرد و با کمک باتری جدید لیتیوم کبالت اُکساید ، خنک ترین پرچمدار شیائومی تا به امروز است !

و در آخرین بخش ، میرویم سراغ اولین جزئیات دوربین Xiaomi 12 … اینطور که گفته میشود ، شیائومی برای دوربین سری گوشی های Xiaomi 12 از یک معماری جدید با نام « Xiaomi Image Brain » بهره گرفته است ، که هنوز کارکرد دقیق آن مشخص نیست ، اما گفته میشود که ذره به ذره پیکسل عکس های گرفته شده را تجزیه و تحلیل کرده و کاری فراتر از تحلیل های سنتی انجام میدهد . اینطور که از تیزر منتشر شده میتوان فهمید ، به نظر گوشی های Xiaomi 12 سلطان فوکوس خودکار هستند و هیچ سوژه ای ، حتی در حال حرکت با سرعت زیاد دیگر تار نخواهد شد !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا