شیائومیمی

اختصاصی : اولین تصاویر واقعی از Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro به بیرون درز پیدا کرد !

هر چند به زمان معرفی گوشی های سری Xiaomi 12 بسیار نزدیک شده ایم و قاعدتاً باید اطلاعات بیشتری در دست داشته باشیم ، اما بسیاری از زوایای این سری گوشی ها برای ما پنهان میباشد . هر چند تا به این لحظه اطلاعات خوبی را از این سری گوشی ها به دست آورده ایم ، اما هنوز ظاهر نسخه Pro برای ما در هاله ای از ابهام قرار دارد . حال ، ساعاتی پیش یک منبع موثق با انتشار تصاویری ، چشمان ما را به جمال Xiaomi 12 Pro منور کرد !

اینطور که مشخص است ، هر دو گوشی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro در بحث طراحی یکسان هستند ، اما برخی از تفاوت های سخت افزاری ، آنها را به صورت کامل از هم جدا میکند . اینطور که گفته میشود ، برادر بزرگتر به جای صفحه 6.28 اینچی به صفحه ای 6.73 اینچی مجهز خواهد شد و به جای دوربین 3 گانه ای گه گزارشش را در در Xiaomi 12 دادیم ، به 3 سنسور غول پیکر و پرچمدار مجهز میگردد .

در تصاویر منتشر شده از این گوشی شاهد 4 رنگ مشکی ، صورتی ، سبز و آبی هستیم ، اما برخی از منابع میگویند این گوشی در 3 رنگ عرضه خواهد شد . همچنین ، در بحث مشخصات دوربین ، بر اساس تصاویر منتشر شده میتوانیم سایز بزرگ تر سنسورها را به خوبی مشاهده کنیم ، که به این شایعه دامن میزند که احتمالاً Xiaomi 12 Pro  به 3 سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

علی
علی
میهمان
۱۴۰۰-۱۰-۰۶ ۱۵:۴۷

یه سوال لایت نداره؟بعدا معرفی میشه؟کی؟

علی
علی
میهمان
پاسخ به  SinaKing
۱۴۰۰-۱۰-۰۷ ۲۲:۴۲

میلادی دیگه؟

دکمه بازگشت به بالا