بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیمی

با بروزرسانی جدید ، یک قابلیت بسیار ویژه به Mi 11 Ultra اضافه شد .

گوشی Mi 11 Ultra را میتوانیم گران قیمت ترین گوشی هوشمند شیائومی بدانیم که در خانواده گوشی های ساده ( غیر منعطف ) قرار میگیرد . این گوشی به جرأت محاسبات کمپانی های بزرگی چون سامسونگ و اپل را بهم ریخته است و با مجهز بودن به صفحه نمایش ثانویه ، یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند این روزها در دنیاست .

به دلیل محبوبیت بسیار بالای Mi 11 Ultra ، شیائومی پیوسته در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به این گوشی هوشمند میباشد . حال در آخرین بروزرسانی سیستمی که برای نسخه چین این گوشی با شماره ساخت (V12.5.10.0.RKACNXM) منتشر شده است ، یک قابلیت استثنائی و بسیار خواستنی به آن افزوده شده است ، که شاید به کار 99 درصد کاربران در این دوره زمانه بیاید .

نام این ویژگی Super Power Saver Mode میباشد و همانطور که از نامش میتوانید حدس بزنید ، وقتی به کار شما خواهد آمد که برای مدتی دسترسی به برق نداشته باشید . اما مکانیزم این ویژگی بسیار جالب است . شیائومی در توضیحات این ویژگی میگوید با فعال کردن این قابلیت صفحه نمایش اصلی گوشی به طور کامل غیر فعال میشود و کاربر صرفاً میتواند از طریق صفحه نمایش ثانویه که در پشت دستگاه قرار دارد زمان را بررسی کرده و به تماس ها پاسخ دهد .

شیائومی ادعا میکند با این فعالسازی این قابلیت کاربر میتواند تا 14 روز از Mi 11 Ultra با دسترسی هایی که اشاره شد بهره بگیرد . این موضوع شاید در حالت عادی به کار نیاید ، اما قطعاً در زمان هایی که بلایای طبیعی رخ میدهد یا کاربر برای مدتی به برق دسترسی ندارد بسیار کاربردی است . همانطور که اشاره کردیم این ویژگی فعلاً برای نسخه چین در دسترس میباشد و احتمالاً در آینده ای نزدیک برای کاربران نسخه جهانی نیز منتشر خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا