شیائومیگجت های هوشمند

مشخصات و تصاویر رسمی Xiaomi Watch S1 Acive پیش از معرفی رسمی لو رفت !

شیائومی در نظر دارد فردا در مراسمی مجلل پرده از سری گوشی های Xiaomi 12 برای بازارهای جهانی بردارد . پیش از این گفتیم در مراسم پیشِ رو شیائومی ساعت هوشمند Watch S1 Active را نیز معرفی خواهد کرد . حال ساعاتی پیش از آغاز مراسم ، کلیه مشخصات و حتی تصاویر رسمی این ساعت به بیرون درز پیدا کرده اند . البته استحضار داشته باشید که تا زمان معرفی رسمی هر گونه خبری حکم شایعه را دارد ! پس با احتیاط آنرا مطالعه کنید …

بر اساس اطلاعات موجود ، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 به صفحه نمایشی 1.43 اینچی با پنل AMOLED و دایره ای شکل مجهز خواهد شد . نوع پوشش صفحه نمایش این ساعت Gorilla Glass 3 میباشد و اینطور که گفته میشود به باتری 470 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهد شد ، که با یکبار شارژ کامل تا 12 روز با شما همراهی خواهد کرد . اما در صورتی که از GPS بهره نگیرید ، این ساعت تا 30 روز با شما همراهی خواهد کرد .

شارژ این ساعت 2 ساعت طول خواهد کشید و به انواع سنسورهای سلامت محور من جمله ضربان قلب ، پایش اکسیژن خون ( SpO2 ) ، پایش خواب ، میزان استرس و انرژی مجهز خواهد شد . گویا این ساعت از 117 حالت ورزشی پشتیبانی به عمل می آورد و با داشتن GPS داخلی ، تمامی اطلاعات مکانی را ذخیره میکند . در کنار اینها گفته میشود این ساعت به بلوتوث 5.2 نیز مجهز خواهد شد .

همانطور که میدانید ، بلوتوث 5.2 در حال حاضر بالاترین استاندارد موجود برای گجت های هوشمند میباشد و از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است . اما این تمام ماجرا نیست و Xiaomi Watch S1 Active به وایفای نیز برای انتقال اطلاعات مجهز میباشد . این گجت با گوشی های اندرویدی ( 6 و بالاتر ) و مجهز به سیستم عامل iOS ( نسخه 10 و بالاتر ) به خوبی سازگاری دارد و با مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری ، به بند سیلیکونی 22 میلی متری در رنگ های مشکی ، سفید و آبی مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا