شیائومیمحتوای ویدئویی شیائومیمیویدئو

اختصاصی تماشا کنید : در قلب گوشی Xiaomi 12 Pro چه میگذرد ؟

گوشی Xiaomi 12 Pro به عنوان اولین گوشی هوشمند شیائومی که به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 شده است روز چهارشنبه رونمایی شد . این گوشی هوشمند هنوز پایش به بازار کشور چین هم حتی باز نشده است و از امروز برای پیش خرید در دسترس علاقه مندان قرار دارد . حال پیش از عرضه این گوشی ، شیائومی ویدئویی از کالبدشکافی آنرا منتشر کرده است .

در این ویدئو ضمن مشاهده گوشی Xiaomi 12 Pro از نزدیک ، میتوانیم به دقت اجزای داخلی تشکیل دهنده این گوشی را شاهد باشیم . اینطور که به نظر میرسد ، شیائومی قطعات Xiaomi 12 Pro را با دقت نظر خاصی در کنار هم چیده است . شیائومی در این گوشی همچنان از ساختار ساندویچی 3 لایه بهره گرفته است ، که پس از جدا کردن درب پشتی با آن مواجه میشویم .

همانطور که در مطلب مراسم معرفی Xiaomi 12 Pro گفتیم ، یکی از بزرگترین دغدغه های کمپانی ها بحث کنترل گرمای بسیار زیاد تولید شده توسط Snapdragon 8 Gen 1 میباشد . حال به خوبی میتوانید در این ویدئو ساختار 4 لایه خنک کننده شیائومی و ابعاد بسیار بزرگ ( 2900mm2 ) آنرا مشاهده کنید . به گفته کوآلکام ، تنها گوشی هوشمند دنیا که میتواند از تمام قدرت اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کند گوشی های سری Xiaomi 12 میباشند .

در ادامه ، به دوربین این گوشی هوشمند میرسیم ، که شامل 3 سنسور پرچمدار 50 مگاپیکسلی میباشد ! سنسور اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی ساخت سونی ( IMX707 ) میباشد ، که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند از آن بهره گرفته میشود . این سنسور به لنز +7P با لرزشگیر اپتیکال مجهز است . سنسور دوم 50 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ ( JN1 ) با لنز تله فوتو میباشد و سنسور سوم نیز 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض است .

در این ویدئو به حافظه رم نسل 5 یا LPDDR5 و حافظه داخلی فوق سریع UFS 3.1 که توسط SK Hynix تأمین میشود نیز اشاره ای گذرا میشود . موضوع بسیار مهم دیگری که در این ویدئو به آن اشاره میشود ، بلندگوی 4 گانه این گوشی است ، که به صورت 2 به 2 در بالا و پایین گوشی جا خوش کرده .

این اولین باری است که در یک گوشی هوشمند شاهد 4 بلندگو هستیم . در پایان نیز موتور ویبره حرفه ای این گوشی که دایره ای شکل بوده و از نمونه به کار گرفته شده در همه گوشی های دنیا بزرگتر است و سنسور اثر انگشت بسیار نازک و پیشرفته این محصول نشان داده میشود . بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای این ویدئوی جذاب دعوت کنیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا