پوکوشیائومی

تاریخ معرفی و برخی مشخصات گوشی مورد انتظار POCO M4 به بیرون درز پیدا کرد .

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی چندی پیش گوشی POCO M4 Pro 5G را به عنوان نسخه جهانی Redmi Note 11 5G معرفی کرد ، اما خبری از POCO M4 نشد . حال ساعاتی پیش یک منبع ناشناس اعلام کرده است این گوشی هوشمند به زودی معرفی خواهد شد . اینطور که گفته میشود ، شیائومی در ماه فوریه ( بهمن یا اسفند ماه ) ، پرده از گوشی POCO M4 به عنوان نسخه جهانی POCO M3 خواهد برداشت .

وی اشاره میکند این گوشی به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز خواهد شد . هر چند هنوز اطلاعاتی درباره چیپست این گوشی در دست نیست ، اما پیش بینی میشود به چیپستی از کمپانی مدیاتک مجهز شود و به احتمال زیاد باندهای کاری نسل 5 را نیز با خود به یکی از اقتصادی ترین گوشی های POCO در بازارهای جهانی وارد کند .

در باب دوربین ، منبع خبری ما میگوید این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز عریض ( سنسور OV64B40 کمپانی OmniVision ) ، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض ( سنسور IMX355 سونی ) و 2 مگاپیکسلی ماکرو ( سنسور OV2A کمپانی OmniVision ) مجهز خواهد شد . گویا صفحه نمایش این گوشی LCD خواهد بود و با اندروید 12 و MIUI 13 از درب کارخانه به دست کاربران خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا