شیائومیردمی

تنها 2 روز تا معرفی: هر آنچه درباره گوشی‌های سری Redmi Note 12 تا کنون میدانیم.

همانطور که در جریان هستید، به علت موفقیت های روزافزون زیرمجموعه ردمی، شیائومی تصمیم گرفته است پرفروش ترین سری گوشی های خود را 2 بار در سال روانه بازار کند. این موضوع بر اساس برنامه ریزی های دقیقی انجام میشود و در هر سری شاهد پیشرفت هایی برای کاربران دسته ای خاص هستیم. در مجموع، اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم، هر سال 2 مجموعه Redmi Note خواهیم داشت، که یک سری با تمرکز بر روی قدرت سخت افزاری عرضه میشوند و سری دیگر معمولاً در بخش دوربین و صفحه نمایش حرف های زیادی برای گفتن دارند.

موضوع آنقدر جذاب است که غول چینی برای اولین بار قصد دارد در سری مذکور دست به معرفی شارژ فوق سریع 210 واتی خود بزند! اما علاوه بر این موضوع، بسیاری از ابعاد سری گوشی های مورد بحث برای ما در هاله ای از ابهام بود، که دیشب با تیزرهای جالب شیائومی اکثر این سوالات پاسخ داده شد. در تیزر اول مطلع شدیم که این مجموعه در روز 27 اکتبر (5 آبان) رسماً معرفی خواهند شد. در تیزر دوم دریافتیم که گوشی Redmi Note 12 Pro حدأقل در 2 رنگ جذاب و زیبای آبی و صورتی کهکشانی عرضه خواهد شد، که رنگ دوم در نوع خود خارق العاده است!

رنگ‌های جذاب Redmi Note 12 Pro شیائومی
رنگ‌های جذاب Redmi Note 12 Pro شیائومی

در تیزر سوم دریافته ایم که این سری گوشی ها به صورت رسمی به پردازنده تازه معرفی شده مدیاتک (Dimensity 1080) مجهز خواهند شد. همانطور که در مطلب معرفی این چیپست گفتیم، این محصول به صورت اختصاصی توسط کمپانی TSMC تولید میشود و با مجهز بودن به هسته های Arm Cortex-A78 و Cortex-A55 (که در فرکانس 2.6 گیگاهرتز کار میکنند)، از شبکه های نسل 5 پشتیبانی میکند و اولین چیپست از کمپانی مدیاتک است که دوربین هایی تا 200 مگاپیگسل را پوشش میدهد. جالب اینجاست که در تیزری حتی طراحی دوربین این گوشی ها نیز برملا شده است!

در چهارمین تیزر نیز آگاه شده ایم که این سری گوشی ها به سنسور دوربین خارق العاده IMX766 کمپانی سونی مجهز خواهند شد. این سنسور پیشتر در گوشی شیائومی 12 و Nothing Phone 1 به کار رفته بود و سایزی برابر با 1/1.56 اینچ دارد. همچنین شیائومی تأیید کرده است که سنسور اصلی به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد و در شب و نور کم عملکرد بینیظیری خواهد داشت. برخی شایعات میگویند حدأقل یک نسخه به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و حدأقل یک نسخه به سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، اما هنوز این موضوع رسماً تأیید نشده است.

بروزرسانی: زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم، شیائومی با انتشار تیزری اعلام کرد گوشی +Redmi Note 12 Pro برای اولین بار در دنیا به سنسور تازه معرفی شده ISOCELL HPX سامسونگ مجهز خواهد شد. امروز عصر بیشتر درباره این سنسور خارق العاده که سومین نسل از سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ میباشد خواهید خواهند. همچنین، مطلع شدیم در مراسم روز پنجشنبه علاوه بر سری گوشی های مورد بحث، محصولات دیگری چون Redmi Pad (مخصوص بازار چین)، لپتاپ Notebook Air 2022، تلویزیون هوشمند جدید، هیتر الکتریکی، پروژکتور جدید و ماشین لباسشویی میجیا معرفی خواهند شد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا