شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی از نسخه جدید و محدود Amazfit GTR 3 Pro پرده برداشت .

شیائومی در پی عرضه نسخه جدید ساعت های جدید سری GT 3 ، ساعاتی پیش پرده از نسخه جدید و محدود Amazfit GTR 3 Pro برداشت ، که در برخی جهات با نسخه عرضه شده در قبل ( چند ماه پیش ) تفاوت دارد . این ساعت برخلاف تصور همگان که منتظر سری ساعت های GT 4 بودند از سری 3 میباشد . اگر دوست دارید بیشتر درباره نسخه جدید این محصول بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید …

 

« طراحی ، مشخصات و قیمت »

شاید بتوانیم اصلی ترین تفاوت نسخه جدید و قدیم را در صفحه نمایش آنها بدانیم ! همانطور که واقف هستید ، نسخه اصلی این ساعت به صفحه نمایشی با خمیدگی 3 بعدی مجهز بود ؛ اما شیائومی در نسخه محدود جدید از صفحه نمایشی تخت بهره گرفته است که زیبایی منحصر به فردی به این محصول داده است . البته در پَسِ پرده اتفاقات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی رخ داده است که فعلاً از آنها خبری در دست نیست .

شیائومی میگوید از لحاظ ظاهری این ساعت را برای کسانی طراحی کرده است که دنبال حاشیه هایی نزدیک به صفر هستند و از طرفی ، طراحی خمیده را دوست ندارند . به همین دلیل نسخه جدید GTR 3 Pro علاوه بر صفحه نمایشی کاملاً تخت و بدون حاشیه ، به دکمه هایی تخت نیز مجهز شده است تا زیبایی را به صد چندان برساند ! شیائومی این نوع طراحی را الهام گرفته از « بوهاوس » میداند و ادعا میکند در این محصول همه چیز در هماهنگی کامل هستند .

البته هنوز در این محصول شاهد بهره گیری از پنل OLED بسیار با کیفیتی هستیم که از رزلوشن خارق العاده Ultra HD بهره میبرد و اندازه ها نیز در آن تغییر نکرده است . هر چند بدنه این ساعت اکنون استیل ضد زنگ شده است و دستبند به صورت پیشفرض به جای سیلیکونی طرح دار ، چرمی است . دستبند این ساعت در 2 رنگ مشکی و قهوه ای عرضه خواهد شد و هم اکنون با قیمت 210 دلار قابل سفارش میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا