ردمیشیائومی

اطلاعاتی جدید از Redmi K50 Gaming به همراه اولین رندر از Redmi K50 به بیرون درز پیدا کرد !

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی خود را برای معرفی سری گوشی های Redmi K50 تا ماه آینده میلادی آماده میکند . در بین سری گوشی های این سری ، بیشترین تعداد خبرها تا به امروز پیرامون Redmi K50 Gaming Edition بوده است ، که به ظاهر به همراه سایر گوشی های این سری معرفی خواهد شد . ما تا به امروز بنچمارک و چندین تأییدیه ( TENAA و 3C ) از این گوشی دیده ایم .

اولین تأییدیه موثق این گوشی توسط 3C صادر شد . این مرجع تأیید میکند که گوشی مذکور با شماره مدل 21121210C ، شارژ 120 واتی سیمی و شارژر داخل جعبه عرضه خواهد شد ! متأسفانه تأییدیه 3C اطلاعات بیشتری را در اختیار ما نمیگذارد ، اما خوشبختانه Redmi K50 Gaming Edition موفق به کسب تأییدیه از بنیاد TENAA و تست در ابزار بنچمارک Geekbench 5 شده است .

در تست بنچمارک Geekbench 5 این گوشی موفق به کسب امتیاز 1226 در تک هسته و 3726 در چند هسته شده است . این نتایج به شدت شبیه به نتایج گوشی Xiaomi 12 Pro هستند و همین موضوع اثبات میکند که گوشی Redmi K50 Gaming Edition نیز همچون گوشی مذکور به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد . البته Geekbench 5 نیز خودش لو داده است که چیپست این گوشی 8 هسته ای با آرایش 4+3+1 و هسته ای بزرگ با فرکانس 3.0 گیگاهرتز میباشد !

همچنین ، این تست لو داده است که گوشی مذکور به رم 12 گیگابایتی و اندروید 12 مجهز میباشد . این موضوع نیز مبین آن است که سری گوشی های Redmi K50 با MIUI 13 بر پایه اندروید 12 عرضه خواهند شد . شیائومی پیش از این با انتشار اولین تیز سری Redmi K50 تأیید کرده بود حدأقل یک نمونه از این گوشی ها به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 ، شارژ سیمی 120 واتی و باتری 4.700 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهد شد .

اما میرویم سراغ بخش دوم این خبر ، که مربوط به انتشار اولین رندر از گوشی Redmi K50 میباشد . تصویری که در فوق مشاهده میکنید از منبعی ناشناس به دست ما رسیده است و اینطور که مشخص است ، بر اساس گارد ژله ای لو رفته از سری گوشی های Redmi K50 میباشد . اینطور که به نظر میرسد فعلاً نمیتوان اصالت این تصویر را تأیید کرد و باید کمی بیشتر صبر کنیم . به همین دلیل توصیه میکنیم فعلاً آنرا با نمک شایعه میل بفرمایید !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا