شیائومی

شیائومی به زودی فناوری شارژ 200 واتی خود را به تولید انبوه میرساند !

شیائومی یکی از کمپانی های پیشگام در عرصه تکنولوژی هایشارژ میباشد و مدت هاست که شارژ 200 واتی سیمی خود را به ثبت رسانده است ، اما تا به این لحظه در حالت آزمایشی به سر میبرد . حال از چین خبر رسیده است که شیائومی خود را برای تجاری سازی شارژ 200 واتی آماده میکند و به زودی شاهد استفاده از آن در محصولات غول چینی دنیای تکنولوژی خواهیم بود . اما چگونه این مهم محقق شده است ؟

اینطور که گفته میشود ، شیائومی چندین مشکل امنیتی در باب این فناوری کشف کرده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت فعلاً آنرا در مرحله آزمایشی نگاه دارد . حال گویا این مشکلات به صورت کامل حل شده اند و این فناوری در حال گذراندن تست های نهایی میباشد . شیائومی پیش از این در زمان شارژ 200 واتی ، برای آزمایش آنرا بر روی یک باتری 4.000 میلی آمپری که بر روی Mi 11 Pro نصب بود تست کرد .

در تست های انجام شده ، باتری گوشی مذکور در عرض تنها 3 دقیقه تا 50 درصد شارژ شد و در عرض تنها 8 دقیقه به صورت کامل فول شارژ گردید ! هر چند در حال حاضر هیچ خبری رسمی از تولید انبوه این فناوری در دست نیست ، اما پیش بینی میشود تا نیمه دوم سال جاری میلادی این اتفاق رخ دهد . به این ترتیب ، شاید بتوانیم انتظار داشته باشیم که در پرچمداران سری Xiaomi 13 شیائومی از این فناوری شارژ بهره بگیرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا