شیائومی

مژده : شیائومی اولین تیزر رسمی از نسخه جهانی MIUI 13 را منتشر کرد !

شیائومی در مراسم رونمایی از گوشی های سری Xiaomi 12 ، پرده از MIUI 13 نیز برداشت . این نسخه از رابط کاربری شیائومی هم اکنون برای برخی از گوشی های با رام چین در دسترس است ، اما به دلیل اینکه هنوز برای رام جهانی معرفی نشده است ، هیچ گوشی هوشمندی در بازار سایر کشورهای دنیا موفق به دریافت آن نشده است . حال ، شیائومی دقایقی پیش اولین تیزر رسمی MIUI 13 Global را منتشر کرد .

در این پوستر هیچ تاریخ یا اطلاعاتی از زمان معرفی و عرضه MIUI 13 برای رام گلوبال دیده نمیشود و تنها با جمله ای مواجه هستیم : “زمانش فرا رسیده است ؛ منتظر MIUI 13 باشید !” . هر چند شیائومی هیچ سرنخی درباره تاریخ معرفی MIUI 13 برای بازارهای جهانی به ما نداده است ، اما پیش بینی میشود این نسخه از رابط کاربری MIUI تا پایان ماه فوریه ( ماه آینده میلادی ) معرفی و پس از مدت کوتاهی به دست گوشی های فاز اول برسد .

پیرامون ویژگی های نسخه گلوبال فعلاً نمیتوانیم اظهار نظری داشته باشیم ، اما بعید به نظر میرسد تفاوت فاحشی بین نسخه چین و نسخه جهانی وجود داشته باشد . معمولاً شیائومی برخی از ویژگی های بسیار خاص را در انحصار بازار چین نگه میدارد ، اما نمیتوتن گفت که این ویژگی ها آنچنان مهم هستند که ارزش کنکاش داشته باشند . همچنین ، پیرامون لیست اولیه فعلاً اظهار نظری نمیتوانیم بکنیم ، اما پیش از این لیستی را منتشر کرده بودیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا