پوکوشیائومی

گوشی POCO X4 Pro 5G مجوزهای لازم را برای معرفی کسب کرد + مشخصات ابتدایی

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی با قدرت تمام در حال کار بر روی گوشی های سری POCO X4 برای بازارهای جهانی است . حال ، ساعاتی پیش اولین عضو این خانواده ، POCO X4 Pro 5G موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی شد . در تأییدیه مرجع IMEI ، گوشی مذکور با پشتیبانی از شبکه های نسل 5 و رابط کاربری MIUI 13 رؤیت شده است . اینطور گفته میشود که این گوشی تنها نخواهد بود و شیائومی نسخه استاندارد و نسخه GT آنرا نیز معرفی خواهد کرد .

هفته گذشته نیز یک گوشی مرموز از پوکو با شماره مدل 2201116PG موفق به کسب تأییدیه های لازم از FCC برای فروش در ایالت متحده شده بود ، که بر اساس گمانه زنی ها POCO X4 NFC میباشد . حال برخی گمان میکنند که ممکن است گوشی دیگری که در مرجع IMEI با شماره مدل 2201116PI رؤیت شده است ، نسخه هند POCO X4 Pro 5G باشد ، اما هنوز آمار دقیقی از این موضوعات در دست نیست .

همچنین ، هنوز نمیدانیم آیا شیائومی به صورت قطع به یقین گوشی POCO X4 GT را در آینده به عنوان نسخه جهانی Redmi K50 Gaming معرفی خواهد کرد یا تغییراتی در سیاست هایش ایجاد میکند . علی ایحال ، درباره POCO X4 Po 5G برخی میگویند شیائومی احتمالاً سراغ چیپستی از سری 6 یا 7 کوآلکام خواهد رفت ، که نسبت به چیپست اسنپدراگون 860 به کار رفته در POCO X3 Pro به نظر عقب گرد میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا