شیائومیمی

برنامه شیائومی برای معرفی گوشی هایی با اسنپدراگون 888 و 778 لو رفت .

به گزارش شیائومی پارس ، غول چینی دنیای تکنولوژی خود را برای معرفی 13 گوشی هوشمند جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی آماده میکند . حال بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی یک منبع معتبر ، شیائومی در نظر دارد دو گوشی هوشمند را با چیپست های محبوب اسنپدراگون 888 و 778 معرفی کند ، که قطعاً یکی پرچمدار و دیگری میانرده ای قدرتمند میباشد .

گوشی اول ، فعلاً با اسم درون سازمانی 2107113SG شناخته میشود و اسم رمز آن “Vili” است . این گوشی هوشمند همان محصولی است که به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد . این منبع خبری اشاره میکند گوشی مذکور متعلق به خانواده Mi 11T میباشد ، اما پیش از این منابع دیگری اذعان کرده بودند گوشی مذکور جزو خانواده Mi Mix 4 میباشد .

این گوشی هوشمند به تازگی موفق به دریافت مجوزهای خود از بنیاد FCC شده است ، اما پیش از این در ماه May مجوزهای لازم را از EEC دریافت کرده بود . گفته میشود این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی AMOLED ، رزلوشن تصویر +FHD ( یا 2400×1800 ) و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد . به این ترتیب ، اگر با سری جدید شبه پرچمداران Mi مواجه باشیم ، دیگر خبری از صفحه 144 هرتز نیست !

از طرفی ، گوشی دوم که اسم رمز آن “Lisa” میباشد ، گفته میشود به چیپست اسنپدراگون 778 مجهز خواهد شد . اطلاعات مربوط به این گوشی در ماه آوریل نیز به بیرون درز پیدا کرده بود . بر اساس گمانه زنی ها ، این گوشی به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتز و استاندارد تصویر 20:9 مجهز خواهد شد .

همچنین ، گفته میشود این گوشی به دوربین اصلی 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی GW3 سامسونگ ، سنسوری فوق عریض و سنسوری ماکرو مجهز خواهد شد . البته در کنار این مشخصات باید فیلمبرداری 8K و فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه را نیز اضافه کنیم . متأسفانه اطلاعات بیشتری از این محصول در دست نیست ، اما پیش بینی میشود گوشی هوشمندی از سری Mi CC11 باشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا