بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

سورپرایز : 3 گوشی شیائومی در رام گلوبال موفق به دریافت MIUI 13 شدند !

شیائومی هنوز پرده از نسخه جهانی رابط کاربری MIUI 13 برنداشته است و همه منتظر معارفه رسمی این نسخه از رابط کاربری غول چینی برای رام جهانی هستند . حال در یک سورپرایز ویژه ، شیائومی ساعاتی پیش قبل از اینکه رابط کاربری مذکور را برای بازارهای جهانی معرفی کند ، برای 3 گوشی هوشمند محبوب و پرفروش ردمی نوت 10 ، ردمی نوت 10 پرو و Mi 11 Lite منتشر کرد !

برخی گمانه زنی ها اشاره دارند که شیائومی پیش از معرفی سری گوشی های Xiaomi 12 در ماه فوریه ، قصد دارد در مراسم معارفه سری گوشی های ردمی نوت 11 برای بازارهای جهانی دست به معرفی MIUI 13 بزند . حال آنکه اتفاق اخیر به نوعی میتواند مبین معرفی زودهنگام MIUI 13 بر پایه اندروید 12 باشد . علی ایحال در حال حاضر این بروزرسانی تنها برای عده قلیلی از آزمایشگران منتشر شده است .

همانطور که در تصاویر میتوانید مشاهده کنید ، این بروزرسانی برای گوشی Redmi Note 10 با شماره ساخت “V13.0.3.0.SKGMIXM” ، برای گوشی Redmi Note 10 Pro با شماره ساخت “V13.0.2.0.SKFMIXM” و برای گوشی Mi 11 Lite 4G با شماره ساخت “V13.0.2.0.SKQMIXM” در حال انتشار است . گفتنی است این بروزرسانی برای گوشی های ردمی نوت 10 و نوت 10 پرو به ترتیب 2.6 و 3.1 گیگابایت حجم دارد ، اما برای گوشی Mi 11 Lite 4G حدود 2.9 گیگابایت حجم دارد .

نکته جالب اینجاست که بروزرسانی هر 3 گوشی بر پایه اندروید 12 میباشد . در پایان بد نیست دوباره اشاره کنیم که این بروزرسانی فعلاً برای حلقه اول در قالب نسخه پایدار ارائه شده است و شاید با کمی تأخیر به دست تمامی کاربران گوشی های مذکور در اقصی نقاط دنیا برسد . پیش از این اشاره کرده بودیم که 3 گوشی مذکور در لیست فاز اول میباشند و اکنون با انتشار این بروزرسانی ، بر گفته های پیشین صحه گذاشته شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا