ردمیشیائومی

اولین رندرهای کامل از سایر گوشی های سری Redmi K50 به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی چندی پیش گوشی Redmi K50G را به عنوان اولین گوشی از سری K50 برای بازار کشور چین معرفی کرد . قطعاً این گوشی هوشمند در بحث طراحی ظاهری اختلافات زیادی با سایر گوشی های سری K50 دارد ، به همین دلیل همگان منتظر معرفی سایر اعضای خانواده Redmi K50 هستند . حال ساعاتی پیش یک منبع موثق اولین رندرهای کامل از گوشی های مورد بحث را با ما به اشتراک گذاشته است .

البته این منبع ادعا دارد که رندرهای مذکور مربوط به Redmi K50 Pro میباشد . بر اساس تصاویر ، این گوشی از دوربین اصلی با طراحی بسیار خاصی که تقریباً شبیه به Xiaomi CIVI میباشد بهره میبرد . همچنین در قسمت مقابل شاهد بهره گیری از صفحه نمایشی تخت به جای دو طرف خمیده هستیم . هر چند در اینجا نیز با آرایش مثلثی دوربین اصلی مواجه هستیم ، اما به جای یک سنسور بزرگ ، 3 سنسور بزرگ دیده میشود .

در باب ابعاد این گوشی گفته میشود Redmi K50 Pro دارای ابعادی معادل 8.7×76.2×163.2  میلی متر میباشد و در قسمت دوربین ، قطر این گوشی نهایتاً به 11.4 میلی متر میرسد . دکمه های کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه پاور در قسمت راست و درگاه سیمکارت احتمالاً در قسمت چپ قرار خواهند گرفت . قاعدتاً در قسمت بالای دستگاه شاهد میکروفون اول ، گریل بلندگوی اول و درگاه اینفرارد هستیم و در قسمت تحتانی نیز باید انتظار درگاه شارژ USB نوع C و گریل دوم بلندگو را داشته باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا