سایر محصولاتشیائومی

شیائومی از اولین مانیتور گیمینگ خود با نرخ نوسازی 240 هرتز رونمایی کرد !

شیائومی سال ها پیش اولین مانیتور از سری Redmi را با نام Redmi Display 1A رونمایی کرد . پس از آن ، هر از گاهی غول چینی دنیای تکنولوژی دست به معرفی مانیتورهایی از سری ردمی زد . حال ساعاتی پیش شیائومی اولین مانیتور خود با نرخ نوسازی 240 هرتز را رونمایی کرد ، که از سری ردمی میباشد  و با قیمتی بسیار رقابتی ( 1.599 یوآن یا 253 دلار ! ) به فروش میرسد . این مانیتور 23.8 اینچی میباشد و از رزلوشن FHD بهره میبرد .

شیائومی میگوید این مانیتور علاوه بر پشتیبانی از نرخ نوسازی خارق العاده 240 هرتز ، از سرعت پاسخگویی بسیار پایین 1 میلی ثانیه بهره میبرد . همچنین ، در همکاری با کمپانی AMD ، این مانیتور از تکنولوژی FreeSync Premium نیز بهره میبرد . علاوه بر این ، نمایشگر IPS این محصول بازه رنگ های غنی sRGB را به صورت کامل ( 100 درصد ) پوشش داده و در کنار حافظت از چشم در برابر نورهای مضر آبی ، از فناوری DC Dimming نیز بهره میبرد .

در بخش طراحی ، شیائومی سعی کرده است ضمن جذاب کردن بیش از اندازه پایه ها ، حاشیه های 3 طرف صفحه نمایش را در حد بسیار پایینی نگاه دارد تا لطمه ای به طراحی این محصول نخورد . همچنین ، برای پوشش دادن پورت ها ، دربی مغناطیسی در نظرگرفته شده است و صفحه میتواند به صورت عمودی یا افقی بچرخد . این مانیتور به 2 پورت HDMI 2.1 ، یک پورت DisplayPort 1.2 و یک جک 3.5 میلی متری صدا مجهز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا