بروزرسانی های نرم افزاریپوکوشیائومی

محبوب ترین گوشی شیائومی در ایران بروزرسانی MIUI 13 را بر پایه اندروید 12 دریافت کرد !

به نظر میرسد پروسه انتشار بروزرسانی MIUI 13 برای گوشی های شیائومی در بازارهای جهانی شدت گرفته است ، چون ساعاتی پیش ، محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی غول چینی تکنولوژی در ایران و جهان موفق به دریافت نسخه پایدار این بروزرسانی بر پایه اندروید 12 شده است . اگر آمار و ارقام را کنار بگذاریم ، همه طرفداران برند شیائومی اعتقاد قلبی دارند که POCO X3 Pro یکی از مقرون به صرفه ترین پرچمداران شیائومی است !

این گوشی بعد از POCO F1 ، لقب محبوب ترین گوشی شیائومی را از آنِ خود کرده است و به دلیل اینکه قلب تپنده اش قدرت خود را از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 860 میگیرد و در بازه قیمتی 6 تا 7 میلیون تومان قرار دارد ، یکی از بهترین انتخاب هاست ! اما گویا شیائومی هم به این موضوع وافق است و همگام با گوشی های پرچمدار سال 2021 و 2020 ، دست به انتشار زودهنگام MIUI 13 بر پایه اندروید 12 برای این گوشی زده است .

بروزرسانی مذکور با شماره ساخت “13.0.3.0” هم اکنون با حجمی بالغ بر 3.1 گیگابایت در حال عرضه برای حلقه اول در رام گلوبال میباشد . از آنجایی که بیشتر POCO X3 Pro های فروش رفته در ایران مجهز به رام گلوبال هستند ، به نظر میرسد که بین 1 تا 3 هفته دیگر باید این بروزرسانی به دست کلیه کاربران این محصول جذاب در کشور عزیزمان ایران نیز برسد . اگر گوشی POCO X3 Pro دارید ، برای ما یک ❤️ کامنت کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانیال مهدی صفت
مدیر
Member
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۰:۰۱

دکمه بازگشت به بالا