شیائومی

پایان یک همکاری شیرین : شیائومی همکاری خود را با Meitu به پایان رساند .

کمپانی Meitu به تولید گوشی های هوشمند دوربین محور شهره بود ، اما از سال 2019 بنا به دلایلی تصمیم گرفت در این تجارت کمرنگ شود . کمپانی مذکور با عقد قراردادی از سال 2018 به همکاری با شیائومی برای ساخت گوشی های هوشمند دوربین محور رو آورده بود .

البته تمام مراحل ساخت ، طراحی ، تولید ، بازاریابی و حتی فروش گوشی های مذکور توسط شیائومی انجام میشد ، اما نام کمپانی Meitu و الگوریتم و سیستم تصویربرداری این کمپانی در گوشی های مذکور میدرخشید . حال پس از گذشت بیش از 2 سال از این همکاری ، قرارداد مذکور فسخ و این راه مشترک به پایان خود رسیده است .

این موضوع در کنفرانس سالیانه Meitu توسط مدیرعامل این کمپانی رسماً اعلام شد و به این ترتیب ، نام تجاری و لیسانس محصولات آینده از شیائومی سلب خواهد شد . مدیرعامل Meitu همچنین اعلام کرد کمپانی متبوعه اش هیچگاه دیگر وارد بازار گوشی های هوشمند نخواهد شد و برای همیشه با بازار پر تب و تاب گوشی های امروز خداحافظی میکند .

به نظر میرسد این قطع همکاری از سوی شیائومی و به دلیل همه گیری کروناویروس جدید صورت گرفته است . دو کمپانی قصد داشتند حدأقل به مدت 30 سال با یکدیگر همکاری تنگاتنگی داشته باشند ، اما به دلیل مشکلات بسیار زیادی که کووید-19 به بار آورد ، ادامه این همکاری ممکن نشد . برای اطلاع باید بگوییم که تنها محصول مشترک شیائومی و Meitu گوشی Mi CC9 نسخه میتو بود ، که در سال 2019 معرفی و عرضه شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا