سایر محصولاتشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

تلویزیون غول پیکر 100 اینچی Redmi Smart TV MAX رسماً معرفی شد !

شیائومی در مراسم بزرگ معرفی گوشی های خانواده K50 نه تنها از 3 گوشی ، بلکه تلویزیون جدید و غول پیکرش نیز رونمایی کرد . این تلویزیون هوشمند 100 اینچی Redmi Smart TV MAX نام دارد و نسخه ارتقا یافته Redmi MAX TV نسخه 2020 میباشد . اولین نسخه  از این تلویزیون های غول پیکر 98 اینچی بود ، که بعد با نسخه ای 86 اینچی در سال 2021 کامل شد . اگر دوست دارید بیشتر درباره اولین تلویزیون 100 اینچی ردمی بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید …

 

« مشخصات و ویژگی ها »

همانطور که در عنوان این مطب خواندید ، تلویزیون غول پیکر جدید ردمی 100 اینچی است ! پنل این تلویزیون LCD با پس زمینه LED-Backlit ( یا DLED ) میباشد ، که به سیستم پس زمینه چند نقطه ای مجهز بوده و از سنسور نور محیطی برای تنظیم اتوماتیک نور صفحه نمایش بهره میبرد . این تلویزیون غول پیکر از رزلوشن 4K بهره میبرد و درخشندگی پایه اش 700 نیت میباشد . زاویه دید در این تلویزیون 178 درجه بوده و تا 94 درصد رنگ های غنی DCI-P3 را پوشش میدهد .

این تلویزیون هوشمند همچنین از نرخ نوسازی پویا ( از 48 هرتز تا 120 هرتز ) پشتیبانی به عمل می آورد و با تأخیر بسیار پایین 4 ثانیه ای به واسطه تکنولوژی ALLM ( یا Auto Low Latency Mode ) ، از رنگ های غنی 10 بیتی با آلفای ΔE≈2 ، سیستم جبران نرخ خسارت فریم ( MEMC ) ، نمایش رنگ های با بازه وسیع +HDR10 ، فناوری دالبی ویژن و FreeSync کمپانی AMD بهره برده و برای سینمای IMAX بهینه شده است .

این تلویزیون به فریم و پایه های فلزی مجهز بوده و توسط چیپستی نامعلوم که از 4 هسته قدرتمند Cortex-A73 و چیپ گرافیکی Mali-G52 MC1 بهره میبرد تعذیه میشود . این چیپست در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ، یک مجموعه خوب را تشکیل میدهند . شیائومی برای این تلویزیون نیز از رابط کاربری انحصاری MIUI For TV در کنار MIUI TV Enterprise Edition بهره گرفته است ، که به درد کسب و کارهای تجاری میخورد .

در بخش های ارتباطی ، این تلویزیون به یک پورت HDMI 2.1 ، دو پورت HDMI 2.0 ، دو پورت USB ، یک پورت AV ، یک پورت Ethernet ، یک پورت S/PDIF و آنتن مجهز شده است . در کنار اینها ، اولین تلویزیون 100 اینچی ردمی به وایفای 6 و بلوتوث 5 نیز مجهز میباشد . در بخش صدا نیز این تلویزیونن به 2 بلندگوی 15 واتی ( مجموعاً 30 وات ) با پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Audio در کنار DTS-HD مجهز شده است و دستیار صوتی اختصاصی شیائومی ( Xiao-AI ) در آن گنجانده شده است .

 

« قیمت و زمان عرضه »

این تلویزیون هوشمند جذاب و غول پیکر از تاریخ 6 آوریل ( 17 فروردین ) برای اولین بار به فروش گذاشته خواهد شد . همانطور که میتوانید انتظار داشته باشید ، این تلویزیون ارزان نیست ، اما نسبت به رقبای خود با قیمت پایین تری ارائه میشود . قیمت در نظر گرفته شده برای این تلویزیون 19.999 یوآن ( 3.149 دلار ) میباشد . برای یادآوری بد نیست بگوییم که نسخه 86 اینچی این تلویزیون با قیمت 6.999 یوآن ( 1.102 دلار ) و نسخه 98 اینچی آن با قیمت 16.999 یوآن ( 2.677 دلار ) به فروش رسیده بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا