سایر محصولاتشیائومی

شیائومی رسماً از تلویزیون مقرون به صرفه 65 اینچی P1E پرده برداشت .

شیائومی سری P1 را با هدف خاصی معرفی کرد . وقتی نام این محصولات را میشنویم میدانیم با تلویزیون هایی روبرو هستیم که با وجود کیفیت بالا ، با قیمتی معقولانه و اقتصادی روبرو هستیم . این موضوع حتی درباره سری P1E در بحث قیمت کمی جدی تر نیز میشود . شیائومی پیش از این نسخه های 43 و 55 اینچی تلویزیون اقتصادی P1E را معرفی کرده بود و اکنون دست به معرفی نسخه 65 اینچی آن زده است .

این تلویزیون هوشمند از رزلوشن 4K و نور پس زمینه LED بهره میبرد . به دلیل مسایل اقتصادی و پایین آوردن قیمت نهایی ، شیائومی نرخ نوسازی را در این تلویزیون بر روی 60 هرتز نگاه داشته است و خبری از پورت HDMI 2.1 نیست . در عوض شیائومی در این محصول از 2 پورت HDMI 1.4 و یک پورت HDMI 2.0 در کنار 3 پورت USB نوع A نسل 2.0 بهره گرفته است . البته جک 3.5 میلی متری صدا و پورت Ethernet نیز در این تلویزیون یافت میشود .

این تلویزیون هوشمند از درب کارخانه با اندروید 10 و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل عرضه خواهد شد . در بخش صدا ، شیائومی برای این تلویزیون از 2 بلندگوی 10 واتی با پشتیبانی صدای دالبی و DTS-HD بهره گرفته است . تکنولوژی های Motion Estimation و Motion Compensation هم در این تلویزیون حاضر هستند . این تلویزیون از میانه های ماه آوریل با قیمت 749 یورو در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا