شیائومیمی

اختصاصی شیائومی پارس : چه زمانی باید منتظر Xiaomi 12 Ultra باشیم ؟

اکنون که در خدمت شما هستیم ، سری گوشی های Xiaomi 12 به صورت کامل برای تمامی نقاط دنیا معرفی شده اند ، اما همچنان خبری از Xiaomi 12 Ultra ، گل سرسبد گوشی های پرچمدار شیائومی نیست ! شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه زمانی این گوشی معرفی خواهد شد ؟! پاسخ به این سوال نمیتواند زیاد سخت باشد ، چون شیائومی باید در نیمه دوم سال 2022 میلادی دست به معرفی این گوشی بزند .

برخی رسانه ها و افراد مطلع میگویند ممکن است این گوشی در ماه May ( اردیبهشت ) معرفی شود . البته این تاریخی است که احتمالاً Xiaomi 12 Ultra در کشور چین معرفی خواهد شد . اما نسخه جهانی چطور !؟ فعلاً هیچ خبری درباره معرفی نسخه جهانی Xiaomi 12 Ultra در دست نیست و مشخص نیست شیائومی این گوشی را برای بازارهای جهانی معرفی کند یا خیر . البته گمان میکنیم این اتفاق رخ دهد و شاهد نسخه جهانی گوشی محبوب Xiaomi 12 Ultra باشیم .

بر اساس شایعات ، این گوشی به صفحه نمایشی 6.73 اینچی با پنل E5 AMOLED ، که از تکنولوژی LTPO 2.0 ، نمایش رنگ های غنی 10 بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره میبرد مجهز شود . گفته میشود اگر این گوشی تا اردیبهشت معرفی شود باید انتظار استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را در آن داشته باشیم ، اما اگر معرفی آن به اواخر امسال موکول شود شاید به نسخه بهینه شده چیپست مذکور مجهز شود . باتری این گوشی نیز 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی اعلام شده است .

در بخش دوربین نیز گفته میشود این گوشی در بدو معرفی شماره 1 دگزومارک خواهد شد و به یک ماژول دوربین بسیار بزرگ در قسمت پشت مجهز میشود . ممکن است شیائومی در این گوشی از 2 سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سونی (IMX766) با لنزهای عریض و فوق عریض ، سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت سونی (IMX586) با لنز تله فوتو و سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز پرتره بهره بگیرد . قطعاً این گوشی از درب کارخانه با اندروید 12 و MIUI 13 به دست کاربران خواهد رسید ، اما به صفحه نمایش ثانویه مجهز نخواهد شد .

بروزرسانی : بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، کوآلکام قصد دارد به دلیل مشکلات ایجاد شده در زمینه چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 ، بسیار زودتر از زمان مقرر دست به معرفی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس بزند . شایعات میگویند این چیپست در ماه می معرفی خواهد شد . حال اگر قطعات پازل را کنار هم بچینیم ، متوجه خواهیم شد که تاریخ معرفی Xiaomi 12 Ultra نیز بیراه ماه می یا همان اردیبهشت اعلام نشده است !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا