شیائومیردمی

همزمان با آغاز تولید سری Redmi Note 12 در اروپا و آسیا، زمان معرفی آنها برای بازارهای جهانی لو رفت.

ماه گذشته سری گوشی های Redmi Note 12 (در 4 نسخه) برای بازار کشور چین معرفی شدند و طی هفته های اخیر، چشم کاربران دنیا به تصمیمات شیائومی برای عرضه جهانی این گوشی هاست. در طی روزهای سپری شده، اطلاعاتی درباره 3 عضو این خانواده برای بازارهای جهانی به دست ما رسید، که آنها را برای شما پوشش دادیم. حال یکی از درزدهندگان معروف دنیای فناوری دست به لو دادن تاریخ احتمالی معرفی این محصولات زده است.

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، ظاهراً از هم اکنون پروسه تولید انبوه این سری گوشی ها در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی آغاز شده است. به همین دلیل، منبع اطلاعاتی ما اعتقاد دارد که این محصولات اواخر ماه دسامبر (ماه آینده میلادی) یا اوایل ژانویه سال 2023 برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. گویا در بازارهای جهانی 3 گوشی (نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس) را خواهیم داشت، اما برای بازار هند 2 نسخه (در خانواده 12i) معرفی میشوند.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم گوشی ردمی نوت 12 اولین گوشی غول چینی با چیپست Snapdragon 4 Gen 1 میباشد. دو گوشی ردمی نوت 12 پرو و نوت 12 پرو پلاس نیز برای اولین بار در دنیا به چیپست تازه معرفی شده Dimensity 1080 مدیاتک مجهز شدند. هر چند نسخه استاندارد با نسخه های حرفه ای و فوق حرفه ای فرق زیادی دارد، اما دو برادر بزرگتر وجوه اشتراک زیادی با یکدیگر دارند و تنها در دوربین اصلی (50 و 200 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ؛ ISOCELL HPX) و سرعت شارژ با یکدیگر رقابت دارند.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا