شیائومی

اولین حاصل همکاری Xiaomi و Leica در کدهای منبع نسخه بتای MIUI فاش شد !

پیش از این شایعه شده بود که در پی قطع همکاری کمپانی خوش نام و پر آوازه Leica با Huawei ، شیائومی و Leica قرارداد همکاری درون سازمانی بزرگی را امضا کرده اند . حال برخی از توسعه دهندگان متوجه حاصل این همکاری در کدهای منبع نسخه بتای MIUI شده اند . بر اساس آنچه گفته میشود ، در کدهای منبع نرم افزار اختصاصی MIUI Gallery Editor ( نسخه 0.7.5 ) ، اشاره مستقیمی به فناوری های اختصاصی Leica شده است .

همانطور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد ، شیائومی در کدهای منبع نرم افزار MIUI Gallery Editor از 4 فیلتر جدید مخصوص دوربین Leica ( با نام های Leica Monochrom ، Leica Monochrom High Contrast ، Leica Natural و Leica Vivid ) بهره گرفته است . توسعه دهنده ای که متوجه این تغییرات در کد منبع MIUI Gallery Editor شده است اشاره میکند تا پیش از نسخه 0.7.5 شاهد چنین فیلترهایی نبودیم و تازه اضافه شده اند .

از طرفی ، یک منبع خبری دیگر اشاره میکند شیائومی در گوشی های Xiaomi 12  Ultra و Xiaomi Mix 5 Pro از دوربین های بهینه شده با تکنولوژی های Leica بهره خواهد گرفت . بر اساس شایعات ، شیائومی در گوشی های ذکر شده قصد دارد از سنسور پرچمدار 50 مگاپیکسلی معرفی نشده ای از سری IMX8xx سونی بهره بگیرد ، که سایزی 1/1.1 اینچی خواهد داشت و بزرگترین سنسور دنیا برای گوشی های هوشمند محسوب میشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا