شیائومیمی

اولین نشانه های رسمی Xiaomi 12 Ultra : قیمت Mi 11 و Mi 11 Ultra شکست !

معمولاً وقتی شیائومی گوشی های خانواده پرچمداران جدید خود را معرفی میکند ، دستی به قیمت پرچمداران نسل قبل میکشد و آنها را تخفیف های ویژه ای به کاربران ارائه میدهد . با توجه به اینکه امسال خانواده پرچمداران شیائومی به صورت کامل معرفی شد ، اما جای قدرتمندترین عضو این خانواده ، Xiaomi 12 Ultra خالی بود . به همین دلیل شیائومی تا پیش از این قیمت پرچمداران نسل قبل را کاهش نداد .

حال ساعاتی پیش علاوه بر Mi 11 Ultra ، قیمت Mi 11 نیز با تخفیف ویژه ای همراه شد تا یکی دیگر از نشانه های معرفی قریب الوقوع Xiaomi 12 Ultra معلوم شود . بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، فعلاً در کشور چین این اتفاق رخ داده است و ممکن است در بازارهای جهانی نیز به زودی انجام گیرد . معمولاً به دلیل اینکه گوشی های شیائومی ابتدا در چین و با فاصله ای در بازارهای جهانی معرفی میشوند این کاهش قیمت نیز با تأخیر همراه خواهد شد .

همانطور که میدانید ، گوشی های سری Mi 11 به صورت کامل در بازارهای جهانی معرفی نشدند . به صورت دقیق شیائومی Mi 11 Pro را در انحصار بازار چین نگاه داشت ، اما در نسل جدید ( سری گوشی های Xiaomi 12 ) ، هر 3 گوشی معرفی شده در بازار چین برای بازارهای جهانی نیز معرفی شدند . به همین دلیل پیش بینی میشود قدرتمندترین پرچمدار نسل حاضر شیائومی علاوه بر چین برای بازارهای جهانی نیز معرفی شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا