شیائومیمی

امسال خبری از Xiaomi Mix 5 نیست ؛ اما گوشی جدیدی همراه با Xiaomi 12 Ultra معرفی میشود !

همانطور که پیش از این در شیائومی پارس خواندید ، غول چینی دنیای تکنولوژی احتمالاً همزمان با معرفی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1+ ، پرده از گوشی شیائومی 12 الترا خواهد برداشت . پیش از این گمان میشد که به همراه Xiaomi 12 Ultra ، شیائومی پرده از Xiaomi Mix 5 نیز خواهد برداشت ، اما بر اساس آخرین اطلاعات به دست رسیده از چین ، گویا این کمپانی چنین قصدی ندارد و گوشی جایگزینی معرفی خواهد کرد .

یک منبع آگاه به نقل از کارمندان شیائومی گفته است که این کمپانی امسال قصد به جای Xiaomi Mix 5 ، پرده از Xiaomi Mix Fold 2 بردارد . همانطور که میدانید ، Xiaomi Mix Fold اولین تلاش شیائومی برای ورود جدی به بازار گوشی های هوشمند تاشدنی بود ، که با استقبال کاربران نیز مواجه شد ، اما به دلیل قیمت بالای تولید ، هرگز پایش به بازارهای جهانی نرسید و اکنون 2 سال از زمان عرضه اولین نسخه آن میگذرد .

منبع خبری ما میگوید شیائومی به دلیل سنت سری گوشی های Mix ، قصد دارد سری 5 این محصولات را با تکنولوژی های بسیار خاصی سال آینده معرفی کند ( همچون Xiaomi Mix 4 ، که اولین و تنها گوشی شیائومی با سلفی پنهان زیر صفحه نمایش میباشد ) . پیش از این شایعه شده بود که شیائومی قصد دارد Xiaomi 12 Ultra را به سری Mix 5 ببرد و آنرا با نام Xiaomi Mix 5 Pro معرفی کند ، که اخیراً این خبر تکذیب شد و گوشی Xiaomi 12 Ultra در صف معرفی قرار گرفت .

حال پیش بینی میشود تغییر در برنامه های شیائومی باعث بروز این موضوع شده است . درباره Xiaomi Mix Fold 2 گفته میشود که با شماره مدل 22061218C و اسم رمز Zizhan معرفی خواهد شد . شایعات میگویند این گوشی به صورت 360 درجه خم میشود و به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1+ ، صفحه نمایش ثانویه 2.5K با پنل LTPO ، صفحه نمایش اصلی با کیفیت بالاتر و دوربینی 3 گانه مجهز خواهد شد . قطعاً در طی روزها یا هفته های آتی اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست ما خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا