شیائومیمی

با انتشار پوستر منتسب به گوشی Xiaomi 12 Ultra ، تاریخ معرفی این گوشی لو رفت !

چندی پیش در مطلبی تاریخ احتمالی معرفی گوشی Xiaomi 12 Ultra را برای شما پیش بینی کرده بودیم و حال دقایقی پیش با انتشار پوستری منتسب به گوشی مذکور ، تاریخ دقیق معرفی آن لو رفت ! اگر به خاطر داشته باشید گفته بودیم این گوشی احتمالاً در ماه May ( اردیبهشت ) معرفی خواهد شد . حال بر اساس پوستری که منتشر شده است ، تاریخ معرفی این گوشی هوشمند 10 می ( 20 اردیبهشت ) اعلام شده است .

نکته جالب اینجاست که این پوستر تنها به تاریخ معرفی ، نام دقیق و چیپست گوشی مورد بحث اشاره میکند . چیپست این گوشی بر اساس چیزی که در این پوستر دیده میشود منطبق با شایعات از پیش درز پیدا کرده اسنپدراگون 8 نسل 1+ میباشد ، اما اصالت این پوستر هنوز مورد تأیید ما نمیباشد ؛ چون چیپست مذکور هنوز معرفی نشده است و احتمالاً پیش از مراسم معرفی گوشی Xiaomi 12 Ultra یا همراه با گوشی مذکور معرفی خواهد شد .

اما اگر این پوستر را بخواهیم زیر سوال ببریم ، باید تمامی گزارش هایی که از معرفی این گوشی در ماه May خبر میدهند را شایعه بدانیم . بر اساس شایعات منتشر شده ، گوشی Xiaomi 12 Ultra به صفحه نمایشی 6.73 اینچی با پنل E5 OLED سامسونگ با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز حواهد شد ، که از تکنولوژی LTPO نسل دوم بهره میبرد . همچنین ، گفته میشود این گوشی در 2 نسخه سرامیکی و شیشه ای در رنگ های مشکی و سفید عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا