شیائومیمی

رسمی: تاریخ جدید معرفی سری شیائومی 13 و اولین تصاویر با کیفیت تبلیغاتی آنها منتشر شد.

شیائومی خود را برای معرفی سری گوشی های Xiaomi 13 در تاریخ 1 دسامبر آماده کرده بود، اما بنا به دلایل پیش بینی نشده، این مراسم به تعویق افتاد. البته تنها غول چینی نبود که مراسم معرفی گوشی های خود را به تعویق انداخت و چند کمپانی خوش نام چینی دیگر نیز چنین کردند. حال دقایقی پیش اعلام شد مراسم به تعویق افتاده 1 دسامبر در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) برگزار خواهد شد و در آن شاهد معرفی گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو خواهیم بود.

البته این بیانیه رسماً در قالب خبری منتشر نشده است و از نرم افزار اختصاصی Mi App تاریخ معرفی جدید استخراج شده است. در تصویر درز پیدا کرده، به خوبی تاریخ 11 دسامبر و ساعت 7 عصر به وقت محلی قابل رؤیت است. علاوه بر سری گوشی های 13، در این مراسم شاهد معرفی رابط کاربری MIUI 14، ساعت Xiaomi Watch S2، ایرباد Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Mini Host (اولین کامپیوتر شخصی قابل حمل و رومیزی شیائومی) خواهیم بود.

بر اساس آمار رسمی، هر دوی این گوشی ها به چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین 3 گانه اصلی، رم های جدید نسل 5 (یا LPDDR5x)، حافظه داخلی فوق سریع UFS4.0، پنل نمایشگر Samsung AMOLED E6، نرخ نوسازی 120 هرتز، اندروید 13 و MIUI 14 مجهز میشوند. از طرفی، پیش بینی شده است نسخه استاندارد به صفحه نمایشی 6.36 اینچی و باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد شد، اما نسخه حرفه ای به صفحه ای 6.73 اینچی با باتری 4.820 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 120 واتی مجهز میشود.

بروزرسانی: دقایقی پیش شیائومی ضمن انتشار پوستر رسمی و جدید سری گوشی های 13، زمان معرفی جدید آنها را اعلام کرد. همانطور که در این مطلب اشاره شد، این محصولات در روز 11 دسامبر، رأس ساعت 7 عصر به وقت چین معرفی خواهند شد. همچنین، غول چینی ضمن انتشار پوستر معرفی این گوشی ها، دسته ای از تصاویر تبلیغاتی جدید و با کیفیت آنها را نیز منتشر کرد. چشمان شما را به دیدار با سری 13 دعوت میکنیم…

[تصاویر رسمی گوشی Xiaomi 13]

[تصاویر رسمی گوشی Xiaomi 13 Pro]

[باندل اختصاصی Xiaomi 13 Pro با Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Watch S2]

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا