شیائومیمی

تماشا کنید : اولین تصاویر واقعی از گوشی Xiaomi 12 Lite به بیرون درز پیدا کرد .

گویا سرانجام گوشی Xiaomi 12 Lite ممکن است به زودی به صورت قریب الوقوع معرفی شود ، چون دقایقی پیش اولین تصاویر این گوشی هوشمند در دنیای واقعی به بیرون درز پیدا کرد . بر اساس آنچه خواهید دید ، به ظاهر این گوشی هوشمند در قسمت مقابل به صفحه نمایشی تخت و در قسمت پشت به سیستم دوربینی 3 گانه با آرایش سایر اعضای خانواده 12 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد .

البته پیش بینی میشود سنسور 108 مگاپیکسلی این محصول فاقد لرزشگیر اپتیکال باشد ، چون کلاس این گوشی میانرده است . سنسور این گوشی نیز به ظاهر باید HM2 معروف سامسونگ باشد ، که در Redmi Note 11 Pro و Redmi K50 Pro دیده شده بود ، اما تقریباً میتوانیم با اطمینان بگوییم این گوشی فاقد لرزشگیر اپتیکال خواهد بود ، چون پیش از این نیز گوشی Mi 11 Lite از این ویژگی بی بهره مانده بود .

طراحی کلی بدنه گوشی شبیه به سری گوشی های Redmi Note 11 میباشد ، که به ظاهر بسیار جذاب است و قطعاً باعث خشنودی کاربران خواهد شد . پیش بینی میشود این گوشی به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، اسنپدراگون 778G ، سلفی 32 مگاپیکسلی ، شارژ 67 واتی ، اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز شود . هنوز تاریخ معرفی این گوشی نامعلوم است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا