شیائومیمی

شیائومی رسماً تاریخ معرفی سری گوشی های Xiaomi 13 و همراهان آنرا اعلام کرد + تیزرهای اولیه .

سرانجام روز موعود فرا رسید و همانطور که پیش بینی کرده بودیم، شیائومی با انتشار تیزرهایی تاریخ معرفی رسمی سری گوشی های 13 را اعلام کرد. بر اساس اطلاعات دقیق ارائه شده از سوی غول چینی دنیای تکنولوژی، این خانواده که فعلاً شامل 2 عضو میباشد (Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro) در روز 1 دسامبر (10 آذر) رسماً برای بازار کشور چین معرفی خواهند شد. البته بر اساس تیزرهای دیگر، متوجه شده ایم که این گوشی ها تنها نیستند و محصولات دیگری (ایرباد جدید، ساعت جدید و …) نیز در روز مورد بحث معرفی خواهند شد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان

سری گوشی های 13

بر اساس اولین تیزر منتشر شده، نسخه استاندارد این سری گوشی ها به صفحه نمایشی شخصی سازی شده و تخت با پنل OLED مجهز خواهد شد، که حاشیه های بسیار باریکی (تنها 1.61 میلی‌متر) دارد. در دومین تیزر متوجه میشویم که این سری گوشی ها از قابلیت ضد آب و گرد و غبار بر اساس گواهینامه IP68 بهره میبرند. در تیزرهای آخر نیز شیائومی اشاره میکند این سری گوشی ها با انقلابی در طراحی (در بحث فریم) و جنس بدنه ای بسیار مقاوم (فناوری Skin Nano-Tech) مجهز خواهند شد.

سایر محصولات

قاعدتاً در روز 1 دسامبر منتظر معرفی MIUI 14 در کنار سری گوشی های 13 هستیم. سایر محصولاتی که شیائومی ظاهراً قصد معرفی آنها را دارد شامل ایرباد جدید (Buds 4)، ساعت جدید (Watch S2)، روتر و پروژکتور میباشد. درباره ایرباد جدید گفته میشود که پرچمدار با قابلیت حذف نویز پیشرفته خواهد بود و در 3 رنگ جذاب سبز، سفید و مشکی عرضه میشود. در باب ساعت نیز گفته میشود علاوه بر مجهز بودن به قابلیت های سلامت محور درجه 1، از زیبایی بصری بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

4 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا