شیائومی

گزارش ویژه : شیائومی قصد دارد 6 گوشی با چیپست +Snapdragon 8 Gen 1 معرفی کند !

کوآلکام به زودی پرده از چیپست +Snapdragon 8 Gen 1 با معماری TSMC برخواهد داشت و شیائومی طبق سنت همیشگی ، یکی از مشتریان پر و پا قرص محصولات جدید این کمپانی میباشد . حال از چین خبر رسیده است که غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد فعلاً 6 گوشی با این چیپست جدید معرفی کند و قطعاً تا آخرین ماههای سال جاری میلادی با آن کارهای زیادی دارد ، چون کمبودهای زیادی است که باید جبران شود .

بر اساس رایزنی های انجام شده ، گوشی های سری Redmi K50S ، گوشی های سری Xiaomi 12T و محصولاتی چون Xiaomi 12 Ultra و Xiaomi Mix Fold 2 به این چیپست مجهز خواهند شد . این اطلاعات از سوی منبعی موثق به دست آمده است و سندی که ارائه شده است ، مستقیم از قلب کدهای منبع رابط کاربری MIUI به بیرون کشیده شده است ؛ پس نمیتوان در صحت آن تردیدی راه داد و باید آنرا به دیده منت پذیرفت .

همانطور که مشاهده کردید ، گوشی های زیادی با اسم رمزهای مختلف به « PlatformX475 » ارتباط پیدا میکنند ، که اسم رمز +Snapdragon 8 Gen 1 میباشد . بدیهی است که بر اساس گزارشات واصله ، گوشی Xiaomi 12 Ultra اولین محصولی است که به این چیپست مجهز خواهد شد و پس از آن Zizhan ( یا Mix Fold 2 ) ، Diting ( یا Xiaomi 12S ) ، Mayfly ( یا Xioami 12S Pro ) ، Xiaomi 12T Pro و Redmi K50S Pro به این چیپست مجهز خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا