شیائومیمی

طراحی و برخی مشخصات جدید Xiaomi Mix Fold 2 به بیرون درز پیدا کرد .

بنابر اطلاعات موجود ، گوشی Xiaomi Mix Fold 2  به عنوان گوشی تاشونده جدید شیائومی همراه با Xiaomi 12 Ultra معرفی خواهد شد . از آنجایی که بر اساس شایعات تا معرفی این محصولات فاصله زیادی باقی نمانده است ، انتظار داریم که هر لحظه اطلاعات جدیدی از آنها به دست برسد . حال در همین راستا ، دقایقی پیش چند منبع خبری تصاویر و حتی ویدئویی کوتاه از شماتیک ظاهری Xiaomi Mix Fold 2 را منتشر کردند .

بر اساس رندرهای اولیه منتشر شده ، به ظاهر گوشی مذکور از همان طراحی نسل قبل در قسمت مقابل بهره میبرد و صفحه اش به قسمت داخل تا میشود . دوربین سلفی حفره ای است ، اما در قسمت پشت شیائومی کمی در ماژول دوربین تغییرات ایجاد کرده است . اگر دقت کنید ، حالا به جای ماژول دوربینی مستطیلی ، شاهد بهره گیری از آرایشی مربعی با گوشه های مدور هستیم ، که ظاهر زیبایی به قسمت پشت گوشی بخشیده است .

صفحه داخلی اما هیچ بریدگی خاصی ندارد و به این ترتیب در صفحه نمایش داخل خبری از دوربین سلفی نیست . منابع خبری متعددی تا به امروز اعلام کرده اند که این گوشی با اسم رمز Zizhan معرفی خواهد شد و به صفحه نمایشی با استانداردهای گوشی Umi ( یا همان Mi 10 خودمان ) مجهز خواهد شد . این بدان معناست که Mix Fold 2 احتمالاً به صفحه نمایشی با پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز و استاندارد +HDR10 مجهز خواهد شد .

البته منبع موثق تری پیش از این اعلام کرده بود گوشی مذکور به صفحه نمایشی منعطف از جنس LTPO با رزلوشن 2K مجهز خواهد شد ، اما حاشیه ها و نسبت بدنه به صفحه نمایش همچون نسل قبل خواهد بود . پیش بینی میشود این گوشی به چیپست +Snapdragon 8 Gen 1 ، صفحه نمایش اصلی 6.5 اینچی ، داخلی 8 اینچی ، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، 13 مگاپیکسلی فوق عریض ، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سلفی 20 مگاپکسلی مجهز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا