بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

اولین نشانه ها از گوشی Redmi 10 نسخه 2022 رؤیت شد .

در میان روزهای بسیار شلوغ و پر تب و تاب آخرین ماههای سال 2021 ، ساعاتی پیش اولین نشانه ها از Redmi 10 نسخه 2022 به دست ما رسیده است ، که بنابر اطلاعات موجود سورپرایز شیائومی برای بازار گوشی های هوشمند است . شیائومی چند ماه پیش نسخه اصلی گوشی Redmi 10 را با چیپست G88 مدیاتک ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتز معرفی کرد .

شیائومی پیش از این نیز دستی بر آتش معرفی گوشی های محبوب ( همچون ردمی نوت 8 نسخه 2021 ) داشت و اکنون به نظر میرسد در ترافیک سنگین گوشی های جدید ، باید منتظر نسخه جدیدی از Redmi 10 نیز باشیم . درباره گوشی Redmi Note 8 ، شیائومی با تغییر چیپست و پشتیبانی بلوتوث دست به بروزرسانی گوشی مذکور زد ؛ حال پیش بینی میشود نسخه جدید Redmi 10 نیز با تغییر چیپست همراه شود .

برخی شایعات میگویند این گوشی که فعلاً با نام درون سازمانی “21121119SG” شناخته میشود و به صورت مشخص مخصوص بازارهای جهانی است ، احتمالاً همگام با تغییر چیپست ، با پشتیبانی از باندهای کاری نسل 5 عرضه خواهد شد و به این ترتیب شاید ارزان ترین گوشی 5G دنیا لقب بگیرد . متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دست نیست ، اما پیش بینی میشود که تنها در بخش سخت افزاری شاهد تغییراتی باشیم و ظاهر این گوشی دستخوش تغییر نشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا