شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی پرده از دستبند سلامتی Xiaomi Band 7 برداشت .

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی شب گذشته پرده از سری گوشی های Redmi Note 11T Pro برای بازار کشور خانگی خود برداشت ؛ اما این گوشی ها تنها محصولات معرفی شده در مراسم مذکور نبودند . در واقع شیائومی علاوه بر گوشی های مذکور ، پرده از Xiaomi Band 7 ، ایربادهای جدید خود و لپتاپ های RedmiBook Pro 2022 Ryzen Edition نیز برداشت . در این مطلب قصد داریم درباره دستبند سلامتی Xiaomi Band 7 صحبت کنیم . با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید …

 

 

« مشخصات ، طراحی و قیمت »

در ادامه مراسم دیروز ، شیائومی نهایتاً پرده از دستبند سلامتی Xiaomi Band 7 برداشت . این دستبند همچون نسل های قبل در 2 نسخه با تراشه NFC و بدون تراشه NFC عرضه خواهد شد . این دستبند به صفحه نمایشی 1.62 اینچی با AMOLED ، رزلوشن تصویر 490×192 ، 326 پیکسل در هر اینچ ، درخشندگی پایه 500 نیت ، صفحه همیشه روشن ، وزنی 13.5 گرمی و قابلیت سوپر والپیپر همچون رابط کاربری MIUI 13 مجهز شده است .

شیائومی در این دستبند از دستیار صوتی اختصاصی خود ( Xiao-AI ) و 120 حالت ورزشی حرفه ای بهره گرفته است . نکته جالب درباره این دستبند ، ردگیری 24 ساعته و بدون وقفه اکسیژن خون (SpO2) میباشد و در صورتی که میزان اکسیژن خون کاربر به زیر 90 درصد برسد ، Xiaomi Band 7 پیغام اخطاری جدی برای سلامت شخص صادر میکند . البته ویژگی های سلامت محور دیگری چون ردگیری دقیق ضربان قلب ، ردگیری چرخه خواب ( شامل کیفیت چرت زدن و نفس کشیدن در خواب ) ، زیر نظر گرفتن استرس ، ردگیری عادت ماهیانه بانوان و PAI نیز در این دستبند حضور دارند .

شیائومی برای این دستبند از یک باتری 180 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که با یکبار شارژ تا 15 روز همراه کاربر خواهد بود . شیائومی تأکید میکند که در صورت استفاده سنگین ، کاربران میتوانند تا 9 روز بر روی شارژ این دستبند حساب باز کنند . این محصول همچون نسل قبل خود از شارژر مغناطیسی برای شارژ بهره میبرد و از روز 31 می ( 10 خرداد ) با قیمت های 45 و 37 دلار ( برای نسخه با NFC و بدون NFC ) در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

شما کاربران عزیز می توانید هم اکنون مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 را از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس پیش خرید کنید:

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا