شیائومیمی

گزارش : گوشی Xiaomi 12 Ultra احتمالاً به نسل دوم لنز مایع مجهز خواهد شد .

تکنولوژی لنزهای مایع برای دوربین گوشی های هوشمند چندی است بر سر زبان ها افتاده است و شیائومی برای اولین بار از این تکنولوژی در نسل اول گوشی تاشونده خود ، Xiaomi Mix Fold بهره گرفت . به کمک لنز مایع ، گوشی مذکور تنها محصول از شیائومی است که توانایی زوم چند برابری و شکار تصاویر ماکرو را به صورت یکجا در قالب تنها یک لنز برای کاربران به ارمغان آورده است ، که شگفت انگیز میباشد !

حال از چین خبر رسیده است که شیائومی در حال کار بر روی نسل دوم لنزهای مایع میباشد . بر اساس اطلاعات موثقی که یکی از منابع خبری نزدیک به شیائومی به دست تحریریه شیائومی پارس رسانده است ، غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد در گوشی پرچمدار جدید خود ( احتمالاً Xiaomi 12 Ultra ) از نسل دوم لنز مایع پرده بردارد ، که علاوه بر قابلیت زوم و شکار تصاویر ماکرو ، شکار تصاویر با لنز زاویه عریض ( Ultrawide ) را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد !

همانطور که میدانید ، گوشی Xiaomi 12 Ultra اولین گوشی شیائومی با تمرکز کامل بر روی دوربین خواهد بود و اینطور که به گوش میرسد ، اولین حاصل همکاری Xiaomi و Leica میباشد . از طرفی ، با توجه به اینکه گفته میشود Xiaomi Mix Fold 2 نیز همراه با Xiaomi 12 Ultra معرفی خواهد شد ، ممکن است لنز مایع نسل دوم به گوشی مذکور نیز سرایت کند و شاهد بهره گیری از این تکنولوژی در گوشی مذکور نیز باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا