شیائومیگجت های هوشمند

اختصاصی : مشخصات کامل Amazfit Bip 3 و Amazfit Bip 3 Pro پیش از معرفی رسمی لو رفت !

هفته گذشته طی خبری اعلام کردیم سری ساعت های مقرون به صرفه Amazfit Bip 3 در حال آماده شدن برای معرفی هستند . حال ساعاتی پیش آمازون شعبه برزیل به صورت اتفاقی نسخه استاندارد ساعت مذکور را با جزئیات کامل لیست کرد . هر چند این ساعت ها هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند و بالطبع هنوز در وبسایت رسمی Amazfit و شیائومی موجود نیستند ، اما آمازون پیش فروش آنرا آغاز کرده است و در کمال تعجب رزرو پیش فروش آن نیز تمام شده است !

بر اساس پوسترهای رسمی منتشر شده از این ساعت ، به ظاهر Amazfit Bip 3 به صفحه نمایشی 1.69 اینچی با پنل TFT رنگی ، 237 پیکسل در هر اینچ ، پوشش محافظ 2.5 بعدی ، حاشیه های بسیار باریک ، 3 رنگ جذاب و ضد آب تا عمق 50 متری مجهز خواهد شد . از طرفی ، پوستری دیگر تأیید میکند که Amazfit Bip 3 Pro به GPS داخلی مجهز خواهد شد و از سیستم مکان یابی ماهواره ای GLONASS بهره میبرد . به این ترتیب نسخه استاندارد فاقد GPS داخلی خواهد بود و این قدرت را از گوشی هوشمند متصل به خود میگیرد .

پیش بینی میشود ساعت های سری Bip 3 به سنسور ضربان سنج 24 ساعته قلب و سنسور سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2) مجهز شوند . از طرفی ، آمازون برزیل اعلام میکند ساعت های این مجموعه دارای ابعادی معادل 7.6×36.6×44.2 میلی متر و وزنی معادل 120 گرم ( با دستبند ) خواهند بود . به صورت پیشفرض ، Bip 3 باید تا 11 روز با یکبار شارژ باتری دوام بیاورد ، اما عملکرد نسخه Pro با GPS هنوز مشخص نیست . قیمتی هم که فعلاً برای Amazfit Bip 3 آمازون برزیل قید کرده است 58 دلار آمریکا میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا