شیائومیمی

تماشا کنید : تصاویر جدیدی از نمونه نهایی گوشی Xiaomi 12 Ultra از تمامی ابعاد !

از اواسط سال گذشته تا به امروز که در خدمت شما هستیم ، تصاویر زیادی از گوشی Xiaomi 12 Ultra به بیرون درز پیدا کرده است و بسیاری از رسانه ها ادعا کرده اند که این طرح ها ، مربوط به نمونه نهایی گوشی مذکور است . اما نکته جالب اینجاست که از ابتدای سال 2022 ، تمامی شایعات و تصاویر بر روی یک نمونه متمرکز شده اند و به ظاهر باید منتظر گوشی Xiaomi 12 Ultra با همین طراحی باشیم .

پیش از ورود به این مطلب باید بگوییم که رسانه شیائومی پارس هیچکدام از تصاویر و اطلاعات موجود در این مطلب را تأیید یا رد نمیکند .

بر اساس تصاویر درز پیدا کرده ، گوشی Xiaomi 12 Ultra به صفحه نمایشی خمیده از 2 طرف با سلفی حفره ای در قسمت مرکز مجهز خواهد شد . این دستگاه به ظاهر ابعادی معادل 9.5×74.3×161.9 میلی متر خواهد داشت . برای مقایسه باید اشاره کنیم که گوشی Mi 11 Ultra دارای ابعادی معادل 8.4×74.6×164.3 میلی متر بود . به این ترتیب ، به ظاهر حاشیه ها در Xiaomi 12 Ultra به حدأقل رسیده است و در بطن این گوشی شاهد تغییراتی بنیادین هستیم ؛ چون قطر آن 9.5 میلی متر است !

اگر بخواهیم بر اساس ابعاد ادعا شده قضاوت کنیم ، این گوشی باید به صفحه نمایشی 6.81 اینچی مجهز شود ؛ اما بر اساس آخرین شایعات ، این گوشی قرار است به صفحه ای 6.6 اینچی با پنل OLED مجهز شود . اما میرویم سراغ قسمت پشت ، که باز همان طرح آشنایی را میبینیم که چند ماهی است روی آن تأکید میشود . در ماژول دوربین 7 حفره دیده میشود ، که به ظاهر باید منتظر 4 سنسور در آن باشیم . برند Leica نیز در گوشه پایین ، سمت راست جا خوش کرده است .

تا به این لحظه گفته شده است که Xiaomi 12 Ultra به 4 سنسور دوربین مجهز خواهد شد . یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز عریض و لرزشگیر اپتیکال ؛ یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر با لنز فوق عریض ؛ یک سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی ( زوم ) و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز پرتره . دوربین سلفی این گوشی نیز 16 یا 20 مگاپیکسلی گزارش شده است .

بر اساس گزارش های واصله ، این گوشی به چیپست تازه معرفی شده Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد . گفته میشود شیائومی برای این گوشی از حدأکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد گرفت . باتری این گوشی نیز 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی گزارش شده است . در پایان ، گفته میشود صفحه نمایش این گوشی به رزلوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد و احتمالاً در 2 نسخه با بدنه سرامیکی و چرمی معرفی میشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا