پوکوشیائومی

کلیه مشخصات ، تصاویر واقعی و حتی نمونه عکس های دوربین POCO X4 Pro 5G به بیرون درز پیدا کرد !

شیائومی طی هفته های اخیر از گوشی POCO M4 Pro به عنوان یک میانرده اقتصادی برای بازارهای جهانی پرده برداشت . حال اطلاعات جامع ، تصاویر واقعی و حتی نمونه عکس های گوشی POCO X4 Pro 5G به بیرون درز پیدا کرده است ، که تا کنون بسیاری انتظار آنرا میکشیدند . همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید کرد ، با گوشی تقریباً خاصی از لحاظ طراحی مواجه هستیم .

شیائومی از طراحی دایره ای شکل دوربین در POCO X3 Pro خود را به طراحی مستطیلی گوشی های میانرده و پایین رده پوکو بیشتر نزدیک کرده است و حالا به نظر این طراحی امضای سری گوشی های پوکو محسوب میشود . این گوشی در پشت در قسمت چپ به 3 سنسور دوربین و فلش LED و در سمت راست برند پوکو مجهز شده است ، که بسیار خاص میباشد .

شیائومی به نظر در این گوشی به جای سنسور 64 مگاپیکسلی رو به استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ آورده است . برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم گوشی POCO X3 Pro به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده بود . حال ارتقا به سنسور 108 مگاپیکسلی به نظر یک جهش بزرگ برای این گوشی محسوب میشود . پیش از این گفته شده بود این گوشی به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز میشود ، اما گویا چنین نشد .

بر اساس تصاویر درز پیدا کرده ، به ظاهر این گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، سلفی حفره ای در قسمت وسط ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی ، تراشه NFC ، چیپست 6 نانومتری کوآلکام ( احتمالاً اسنپدراگون 695 ) ، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم ، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین 3 گانه با سنسورهای 108 ، 8 و 2 مگاپیکسلی اندروید 11 و MIUI 13 مجهز خواهد شد .

حتی وقتی در حال نگارش این خبر بودیم تصویر پس زمینه این گوشی نیز به همراه نمونه تصاویری از دوربین آن به بیرون درز پیدا کرد . بر اساس تصاویر میتوان گفت این گوشی به صورت دقیق از سنسور 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ بهره میبرد ، که تصاویری با رنگ های عمیق 10 بیتی ، سایز سنسور 1/1.52 اینچی و پیکسل هایی با سایز 0.7 میکرونی را ارائه میدهد . همچنین ، گفته میشود دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ultra
ultra
میهمان
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۱۲:۰۷

انتظار پردازنده قوی تری داشتیم از x4 pro

دکمه بازگشت به بالا