بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

همین حالا نصب کنید : نسخه بتای اندروید 13 برای 4 دستگاه شیائومی منتشر شد + لینک دانلود

همانطور که در جریان هستید ، گوگل در حال انتشار نسخه های مخصوص توسعه دهندگان اندروید 13 میباشد و تا چند ماه دیگر این نسخه از اندروید با گوشی های پیکسل 7 رسماً معرفی خواهد شد . حال شیائومی دقایقی پیش همزمان با عرضه دومین نسخه بتای اندروید 13 ، رام مخصوص 4 دستگاه را برای محصولات خود منتشر کرد . بر اساس اطلاعات رسمی ، گوشی های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro در کنار Redmi K50 Pro و Xiaomi Pad 5 ، چهار دستگاهی هستند که شانس دریافت این نسخه را پیدا کرده اند .

البته این لیست ابتدایی است و به تدریج ممکن است گوشی های بیشتری شانس دریافت نسخه های بتای اندروید 13 را کسب کنند . کاربرانی که هم اکنون یکی از این محصولات را دارند ، میتوانند با مراجعه به لینک های زیر ، رام مخصوص گوشی یا تبلت خود را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند . البته بد نیست اشاره کنیم که برای این کار نیاز به باز کردن بوت لود دارید و قطعاً باید یکی از کاربران حرفه ای در این زمینه باشید .

همچنین ، باید اشاره کنیم که با باز کردن بوت دستگاه ، گارانتی محصول مورد نظر باطل خواهد شد . البته این تمام ماجرا نیست و باید قبل از هر چیز به این نکته دقت کنید که نسخه های بتا معمولاً با مشکلات زیادی همراه هستند و مناسب برای استفاده روزمره نیستند ؛ پس توصیه ما این است که حتی الامکان دست به چنین کاری نزنید و منتظر ارائه بروزرسانی های رسمی از سوی شیائومی ( پس از انتشار نسخه نهایی ) باشید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا