سایر محصولاتشیائومی

اولین تصاویر و مشخصات Mi TV Stick 2021 شیائومی به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی یکی از معدود کمپانی های دنیاست که بر روی اندرویدباکس سرمایه گذاری ویژه ای کرده است . ما اندرویدباکس های شیائومی را با نام Mi TV Stick میشناسیم و اکنون آنطور که FCC میگوید ، Mi TV Stick 2021 با اسم رمز MDZ-27-AA در راه است . چندی پیش 2 تصویر از این محصول به بیرون درز پیدا کرده بود ، که تغییرات جزئی ظاهری را نسبت به نسل قبل نشان میداد .

اما اینطور که مشخص است ، برخلاف تغییرات ظاهری کوچک ، شیائومی دست به تغییرات زیادی در باطن نسل جدید این محصول زده است . گفته میشود شیائومی با تغییر تراشه وایفای ، سرعت دانلود/آپلود را در Mi TV Stick 2021 بالا برده است تا کاربران بتوانند به زبان ساده ، محتوای ویدئویی با کیفیت خارق العاده 4K را بدون قطعی و به صورت مداوم تماشا کنند .

شیائومی برای این محصول از چیپست Amlogic S905Y4 بهره گرفته است ، که دارای 4 هسته پردازشی Cortex-A35 بوده و با چیپ گرافیکی Mali G31 MP2 یک مجموعه کامل را تشکیل میدهند . شیائومی قول پردازش ویدئوهای 4K با کیفیت 10 بیتی را بر روی 60 فریم بر ثانیه داده است . نسل جدید Mi TV Stick از انواع فرمت های تصویری پشتیبانی به عمل می آورد و با بهره مندی از HDR10 ، HDR10+ ، HLG ، Dolby Vision ، Dolby Atmos و DTS HD ، یک مجموعه بینظیر را برای کاربران رقم خواهد زد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا