شیائومیلپتاپ

رسمی : شیائومی از لپتاپ هیبریدی 12.4 اینچی Xiaomi Book S با چیپست اسنپدراگون پرده برداشت !

اگر به خاطر داشته باشید ، مدت ها پیش گفته بودیم شیائومی قصد دارد از لپتاپ بسیار سبک وزنی پرده بردارد ، که مجهز به چیپست کوآلکام خواهد بود . حال این مهم رسماً اتفاق افتاده است و شیائومی پرده از لپتاپ 12.4 اینچی Xiaomi Book S برداشته است . این لپتاپ با مشخصاتی بسیار خوب و قیمتی رقابتی ، میتواند حریفی قدر برای Surface Pro X مایکروسافت باشد . اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید …

 

« طراحی ، مشخصات و قیمت »

این لپتاپ همانطور که گفته شد به صفحه نمایشی 12.4 اینچی مجهز میباشد و رسماً همراه با دستبند سلامتی Xiaomi Smart Band 7 برای بازارهای جهانی معرفی شد . این لپتاپ بسیار نازک و سبک بوده و در واقع محصولی هیبریدی ( لپتاپ/تبلت ) با هدف حمل و نقل آسان میباشد . همانگونه که در تیتر این خبر خواندید ، شیائومی برای این محصول هیبریدی از چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 2 بهره گرفته است .

در واقع این چیپست قدرتی نزدیک به اسنپدراگون 855 با مصرف برق 7 واتی دارد . این چیپست 8 هسته ای است و بر پایه فناوری ساخت 7 نانومتری بنا شده است . هسته بزرگ این چیپست از فرکاس 2.84 گیگاهرتز بهره میبرد و کارهای گرافیکی نیز به عهده چیپ گرافیکی Adreno 680 گذاشته شده است . این لپتاپ هیبریدی در 2 نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به شیار حافظه نیز مجهز است . شیائومی برای این محصول از یک باتری 38.08 وات/ساعت یا 4.920 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 65 واتی بهره گرفته است .

این محصول به صفحه ای 12.4 اینچی با پنل IPS LCD ، رزلوشن تصویر 1600×2560 ، استاندارد تصویر 16:10 ، درخشندگی پایه 500 نیت و پوشش 100 درصدی رنگ های غنی DCI-P3 مجهز شده است . صفحه این محصول کاملاً لمسی است و برای پوشش آن نیز شیائومی تصمیم به استفاده از محافظ گوریلاگلس نسل 5 گرفته است . در قسمت پشت این لپتاپ هیبریدی به دوربینی 13 مگاپیکسلی و در مقابل به سنسوری 5 مگاپیکسلی برای تماس های تصویری مجهز شده است .

این لپتاپ هیبریدی تنها 750 گرم وزن و قطری 8.95 میلی متری دارد ! این محصول نسخه ای خاص از Windows 11 را بر پایه معماری ARM اجرا میکند . در بخش های ارتباطی نیز ، این لپتاپ به یک پورت شارژ USB نوع C ، جک 3.5 میلی متری صدا ، وایفای 6 و بلوتوث 5.1 مجهز شده است . فروش این محصول از هم اکنون با قیمت 699 یورو آغاز شده است . البته کاربرانی که این محصول را تا 30 ژوئن خریداری کنند ، یک ایرباد Redmi Buds 3 Pro نیز هدیه خواهند گرفت .

شیائومی در کنار این لپتاپ هیبریدی از لوازم جانبی آن نیز پرده برداشت . کاربران میتوانند کیبورد مخصوص این لپتاپ را با قیمت 149.99 یورو ، کیف کلاسوری آنرا با قیمت 39.99 یورو و قلم مخصوص آنرا نیز با قیمت 99.99 یورو خریداری کنند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا