می

گزارش : تاریخ احتمالی معرفی و اطلاعاتی جدید از Xiaomi 12 Ultra لو رفت .

[ تصویر این پست خیالی و ساخته ذهن خلاق یک طراح است ! ]

تا به این لحظه اطلاع داریم که گوشی Xiaomi 12 Ultra ماه آینده میلادی ( جولای ) معرفی خواهد شد ؛ اما تاریخ دقیقی از زمان معرفی این محصول در دست نیست . هر چند تا به امروز گزارش های زیادی درباره این موضوع به بیرون درز پیدا کرده است ، اما هیچکدام از آنها مورد تأیید واقع نشده اند . حال یک منبع نزدیک به شیائومی ادعا کرده است که این گوشی تقریباً همزمان با سری گوشی های ROG Phone 6 ایسوس معرفی خواهد شد !

ایسوس به صورت دقیق اعلام کرده است که سری گوشی های ROG Phone 6 در تاریخ 6 جولای ( 15 تیر ) معرفی خواهند شد . حال منبع خبری ما میگوید Xiaomi 12 Ultra یک روز قبل ( 5 جولای – 14 تیر ) رسماً معرفی خواهد شد ! در این گزارش آمده است که شیائومی انتشار تیزرهای تبلیغاتی گوشی مذکور را از 28 ژوئن ( 7 تیر ) آغاز خواهد کرد . تحریریه شیائومی پارس این خبر را نه تأیید و نه رد میکند ؛ چون نتیجه این ادعا تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد !

از طرفی ، منبع خبری دیگری در باب مشخصات این گوشی میگوید که باید منتظر دوربینی 3 گانه در Xiaomi 12 Ultra باشیم . این منبع خبری ادعا میکند شیائومی در گوشی مذکور از سنسور معرفی نشده سری IMX9 سونی بهره خواهد گرفت . از طرفی ، این منبع اشاره میکند Xiaomi 12 Ultra در نسخه ای با بدنه چرمی در رنگ های مشکی و خاکستری ، نسخه ای سرامیکی و نسخه ای تیتانیومی که ظاهری شبیه به طلایی دارد معرفی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا