شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

گزارش : شیائومی در MIUI 14 دست به تغییرات ظاهری بنیادین خواهد زد .

شیائومی پس از معرفی MIUI 12 دست به تغییرات ظاهری رابط کاربری اختصاصی خود نزد و تا به این لحظه در آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI 13 ، صرفاً شاهد بهبودهای باطنی MIUI هستیم . اما حالا که نشانه های معرفی MIUI 14 نمایان شده است ، به نظر میرسد شیائومی قصد دارد بعد از 2 نسخه بزرگ تغییراتی بنیادین در رابط کاربری خود به وجود بیاورد . این موضوع در گزارشی جدید از یک منبع موثق به دست تحریریه شیائومی پارس رسیده است .

در واقع بین معرفی MIUI 12 تا کنون ، شیائومی پرده از 3 نسخه برداشت ( رابط کاربری MIUI 12.5 ، رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced و رابط کاربری MIUI 13 ) . اما از کجا باید به چنین گزارشی اعتماد کنیم ؟ شیائومی معمولاً پیش از معرفی نسخه جدید MIUI ، برخی از ویژگی های آنرا در نسخه های بتا به دست کاربران و توسعه دهندگان میرساند تا بازخورد آنها را جمع آوری کند . حال در آخرین نسخه بتای رابط کاربری MIUI ، تغییراتی بنیادین در طراحی برنامه های سیستمی گزارش شده است .

بر اساس اطلاعات موجود ، MIUI 14 از فونت هایی پر رنگ و لعاب تر به همراه ظاهری مدرن ( با حالت کارتی ) بهره خواهد برد . تا به این لحظه 3 برنامه سیستمی گالری ، ساعت و باجه برنامه ها با زبان طراحی جدید بروزرسانی شده اند . علاوه بر این ، گزارش شده است که ظاهر انتخاب کننده ویجت ، بخش تنظیمات لانچر MIUI ، نصب کننده فایل های APK و جعبه مجوزهای اعلانیه نیز با زبان طراحی جدید همراه شده اند .

گفته میشود MIUI 14 از سیستم اعلانیه های حبابی ، تکنولوژی اختصاصی صدای Qualcomm LE ، سیستم امنیتی ضد کلاهبرداری و تشخیص متن داخل عکس ها ( و استخراج آن ) بهره خواهد برد . شیائومی در MIUI 12.5 به کاربر اجازه میداد طیف وسیعی از برنامه های سیستمی را نیز پاک کند . حال گزارش شده است بازه این برنامه ها باز هم بیشتر خواهد شد . پیش بینی میشود این نسخه از رابط کاربری شیائومی تا ماه های آینده معرفی و همراه با گوشی های Xiaomi 13 عرضه شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا