شیائومیردمی

گوشی Redmi K50i و ایرباد Redmi Buds 3 Lite برای بازارهای جهانی معرفی شدند .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و همانطور که پیشتر در شیائومی پارس خواندید ، غول چینی دنیای تکنولوژی ساعاتی پیش پرده از گوشی Redmi K50i در کنار Redmi Buds 3 Lite برای بازارهای جهانی برداشت . در گوشی Redmi K50i شاهد نوآوری هایی هستیم ، که قطعاً شما را جذب خود خواهد کرد و بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد . ایرباد جدید شیائومی نیز یک محصول فوق العاده جذاب است . با ما در این مقاله اختصاصی همراه باشید …

 

« گوشی Redmi K50i »

شیائومی برای این گوشی هوشمند از یک پنل 6.6 اینچی با سلفی حفره ای در قسمت مرکز بهره گرفته است ، که علاوه بر رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی خارق العاده 144 هرتز ، استاندارد تصویر 20.5:9 ، پوشش کامل رنگ های DCI-P3 ، فناوری DC Dimming و HDR10 ، درخشندگی پایه 650 نیت و کنتراست 1:1400 را ارائه میدهد . پنل این گوشی موفق به کسب امتیاز +A از بنیاد Display Mate شده است و اولین گوشی ردمی است که از تکنولوژی Dolby Vision برای صفحه نمایش بهره میبرد .

این صفحه نمایش با محافظ گوریلاگلس نسل 5 محافظت میشود و به پنل FFS LCD ( یا Fringe Field Switching ) مجهز شده است . سلفی این محصول نیز 16 مگاپیکسلی است . شیائومی برای قلب تپنده این گوشی از چیپست قدرتمند Dimensity 8100 مدیاتک ، رم های نسل 5 یا LPDDR5 و حافظه فوق سریع UFS3.1 بهره گرفته است . این مجموعه برای خنک ماندن از تکنولوژی LiquidCool نسل دوم شیائومی ( LiquidCool Technology 2.0 ) بهره میبرد .

شیائومی این محصول را از درب کارخانه با MIUI 13 بر پایه اندروید 12 به دست کاربران میرساند و از هم اکنون در صف دریافت اندروید 13 و MIUI 13.5 یا 14 میباشد . در قسمت پشت این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو شده است . در بخش صدا این گوشی از جک 3.5 میلی متری صدا ، بلندگوی استریو و فناوری Dolby Atmos بهره میبرد .

در بخش های ارتباطی ، این گوشی به 2 سیمکارت همزمان نسل 5 ، وایفای 6 ، بلوتوث 5.3 و مکان یاب 2 بانده مجهز میباشد . موتور ویبره این گوشی خطی است و از درگاه اینفرارد نیز بهره میبرد . در این گوشی شاهد بهره گیری از شیار حافظه نیستیم ، اما سیستم صوتی آن از فناوری صدای غنی Hi-Res بهره میبرد . باتری این گوشی نیز 5.080 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است و با ابعاد 8.87×74.29×163.64 ، وزنی 200 گرمی دارد .

فروش این گوشی هوشمند از هم اکنون در کشور هند آغاز شده است و در 2 نسخه با حافظه های رم 6 و 8 گیگابایتی در کنار حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد . شیائومی این گوشی را در رنگ های مشکی ، نقره ای و آبی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد . قیمت این گوشی در 2 نسخه اشاره شده به شرح زیر است :

قیمت نسخه های مختلف Redmi K50i :

– نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 325 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 362 دلار

 

« ایرباد Redmi Buds 3 Lite »

این ایرباد پیشتر برای بازار کشور چین معرفی شده بود و از نمونه ایربادهای بیسیم استریوی واقعی (TWS) به حساب می آید . این محصول عمر باتری 18 ساعته را در کنار مقاومت در برابر آب با استاندارد IP54 به کاربر اهدا میکند . این ایرباد به بلوتوث 5.2 و رابط USB نوع C برای شارژ مجهز میباشد و سری های آن تا 5 ساعت با یکبار شارژ شما را همراهی خواهند کرد . سری های این ایرباد به درایورهای 6 میلی متری پویا مجهز شده ، که رأساً توسط Xiaomi Sound Lab بهینه شده اند .

این ایرباد از سیستم حذف نویز فعال بهره نمیبرد ، اما شیائومی میگوید قابلیت حذف باد و صداهای مزاحم را تا حدود زیادی دارد . سری های این ایرباد تنها 4.04 گرم وزن دارند و با کنترل لمسی ، کاربر میتواند از پس کارهای خود به صورت سریع برآید . اما نقطه قوت این ایرباد ، حالت Low Latency یا زمان تأخیر پایین آن است ، که برای گیمرها بسیار مناسب است . قیمت در نظر گرفته شده برای این ایرباد 19 دلار میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا