شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

گزارش : اولین نشانه از رابط کاربری MIUI 14 به بیرون درز پیدا کرد !

بر اساس گزارش های واصله ، شیائومی در حال کار بر روی 2 نسخه از رابط کاربری محبوب MIUI میباشد . این 2 نسخه به صورت تأیید نشده MIUI 13.5 و MIUI 14 هستند ؛ که البته شاید به یکباره در یک نسخه ادغام شوند و با اندروید 13 شاهد MIUI 14 باشیم . پیش از این رد پای MIUI 13.5 را در کدهای منبع MIUI برای شما برملا کرده بودیم و اکنون ، با بررسی یکی از نرم افزارهای اختصاصی شیائومی ، به رد پای MIUI 14 رسیده ایم .

در واقع کدهای منبع یک برنامه اختصاصی از شیائومی ( STK یا SIM Toolkit ) به ما میگویند که گوشی های سری Xiaomi 13 ( یا Mi 13 ) به MIUI 14 یا نسخه ای بالاتر از رابط کاربری MIUI مجهز خواهند شد . شیائومی چند ماه پیش پشتیبانی Mi 9 را قطع کرد و به این ترتیب بروزرسانی های MIUI 13 ، نسخه های بتای آن و حتی بروزرسانی های نرم افزاری جدید برای این سری گوشی ها دیگر منتشر نشدند و نخواهند شد .

حال به نظر میرسد با آرام شدن روند انتشار نسخه های بتای MIUI 13 ، گوشی های سری Mi 10 نیز در حال تجربه آخرین نسخه از رابط کاربری شیائومی هستند و شاید MIUI 13.5 را دریافت کنند ، اما ظاهراً خبری از MIUI 14 برای آنها نخواهد بود . اما چه زمانی اولین نسخه بتای MIUI 14 به دست کاربران میرسد ؟ حدس ما این است که اولین نسخه بتای MIUI 14 در تاریخ 16 آگوست ( 25 مرداد ) به دست حلقه اول خواهد رسید .

اما چرا این تاریخ مد نظر ماست ؟! شیائومی اولین نسخه از MIUI را درست 12 سال پیش در همین تاریخ منتشر کرده بود و پیش بینی میشود در همین تاریخ اولین نسخه بتای MIUI 13.5 یا MIUI 14 رسماً معرفی شود . متأسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره MIUI 14 در دست نیست ، اما پیش بینی میشود اگر شیائومی دست به انتشار MIUI 13.5 بزند شاهد تغییرات جزئی باشیم و اگر MIUI 14 از راه بیاید ، قطعاً منتظر تغییرات وسیع ظاهری خواهیم بود !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا