شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیمی

رسمی : شیائومی از تبلت Xiaomi Pad 5 Pro با صفحه نمایش 12.4 اینچی پرده برداشت .

شیائومی در مگالانچ امروز عصر ، پرده از 5 محصول جذاب و خواستنی برداشت . در این مراسم ، گوشی Redmi K50 Ultra ، گوشی تاشونده Xiaomi Mix Fold 2 ، تبلت Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 ، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Pro و ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro معرفی شدند . در این مطلب قصد داریم درباره تبلت Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 صحبت کنیم ، که از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است . با شیائومی پارس همراه باشید …

 

« طراحی و صفحه نمایش »

شیائومی برای تبلت Xiaomi Pad 5 Pro جدید از یک صفحه نمایش غول پیکر 12.4 اینچی بهره گرفته است و در بخش طراحی ، شاهد تغییراتی وسیع نسبت به سایر تبلت های خانواده Xiaomi Pad 5 هستیم . شیائومی در این تبلت از شر حاشیه های زیاد خلاص شده است و تقریباً بیشتر وسعت قسمت مقابل تبلت را صفحه نمایش در بر گرفته است . در قسمت پشت نیز شاهد طراحی دوربینی نزدیک به خانواده Xiaomi 12 و Xiaomi 12S هستیم .

این تبلت به پنل LCD با رزلوشن 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده است و در بهترین حالت ممکن میتواند درخشندگی 500 نیت را در مقابل چشمان شما به نمایش بیرون بیاورد . صفحه نمایش این تبلت رنگ های P3 را به صورت کامل پوشش میدهد و علاوه بر تکنولوژی HDR10 ، از فناوری دالبی ویژن برای نمایش تصاویر بهره میبرد .

 

« مشخصات سخت افزاری »

شیائومی برای قلب تپنده این تبلت از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 870 بهره گرفته است ، که پیش از این در Xiaomi Pad 5 Pro نیز استفاده شده بود . این تبلت در حافظه های رم 6 ، 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 ، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد . این تبلت به دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی ، 2 مگاپیکسلی عمق دهنده و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز است .

سنسور سلفی این تبلت 20 مگاپیکسلی است ؛ به این ترتیب کاربران میتوانند تماس های تصویری خود را با کیفیت بالایی تجربه کنند . در مجموع سیستم دوربین این تبلت نسبت به سایر تبلت های سری Xiaomi Pad 5 تغییرات فاحشی داشته است . شیائومی برای این تبلت از یک باتری غول پیکر 10,000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی بهره گرفته است ، که در عرض تنها 68 دقیقه فول شارژ میشود ! این تبلت به 4 بلندگو و 2 میکروفون مجهز شده است و از درب کارخانه با MIUI 13.1 بر پایه اندروید 12 به دست کاربران میرسد .

 

« رنگ ها ، زمان عرضه و قیمت »

این تبلت جذاب در رنگ های مشکی ، نقره ای و سبز عرضه خواهد شد . پیش فروش این تبلت نیز همچون سایر محصولات معرفی شده در مراسم امروز از هم اکنون در چین آغاز شده است و از روز 16 آگوست به صورت فیزیکی در تمامی فروشگاههای معتبر چین یافت میشود . هنوز درباره معرفی نسخه جهانی این تبلت خبری در دست نیست . این تبلت در 3 نسخه با قیمت های زیر عرضه خواهد شد .

قیمت نسخه های مختلف Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 :

– نسخه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 415 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 490 دلار

– نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی = 593 دلار

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا