شیائومیردمی

رسمی : شیائومی از گوشی Redmi Note 11SE برای بازارهای جهانی پرده برداشت .

همانطور که انتظار میرفت، شیائومی ساعاتی پیش پرده از گوشی Redmi Note 11SE برای بازارهای جهانی برداشت. این گوشی هوشمند با مشخصاتی خوب و قیمتی رقابتی عرضه شده است و قطعاً یکی از گوشی های پرفروش بازار پر تب و تاب هند خواهد بود. این محصول شباهت بی اندازه‌ای به Xiaomi Redmi Note 10S دارد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این مصحول بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

صفحه نمایش و سخت افزار

این گوشی به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با پنل AMOLED، رزلوشن تصویر +FHD و درخشندگی 1.100 نیت مجهز میباشد. شیائومی در این گوشی هوشمند از چیپست Helio G95 مدیاتک بهره گرفته است، که با نهایتاً 8 گیگابایت حافظه رم نسل 4 یا LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی سریع از نوع UFS2.2، مجموعه ای خوب را تشکیل می‌دهند. این محصول با مشخصات ذکر شده برای اکثر کارهای روزمره انتخاب خوبی است.

 

دوربین و رابط کاربری

این گوشی از سیستم دوربینی 4 گانه با آرایش عمودی/مستطیلی بهره گرفته است. به ترتیب این گوشی هوشمند به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز عریض، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق دهنده مجهز شده است. رابط کاربری این گوشی از درب کارخانه MIUI 12.5 بر پایه اندروید 11 می‌باشد و در آینده به MIUI 13 و اندروید 12 مجهز خواهد شد.

 

باتری و سایر مشخصات

ردمی برای این محصول از یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 33 واتی بهره گرفته است. سایر مشخصات این گوشی هوشمند نیز شامل سنسور اثر انگشت در بدنه کناری، درگاه اینفرارد، جک 3.5 میلی متری صدا و بازگشایی قفل صفحه با کمک هوش مصنوعی می‌باشد.

 

قیمت ، رنگ ها و زمان عرضه

این گوشی هوشمند در رنگ های جذابی چون بنفش، سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. این محصول از هم اکنون قابل پیش خرید می‌باشد، اما فروش فیزیکی آن از روز 31 آگوست (9 شهریور) آغاز میشود. این محصول در 2 نسخه عرضه میگردد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه پایه این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 190 دلار بوده و نسخه 8/128 با قیمت 213 دلار به دست کاربران می‌رسد.

رنگ های شیائومی Redmi Note 11SE
رنگ های شیائومی Redmi Note 11SE
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا