شیائومیگجت های هوشمند

با انتشار اولین تصاویر زنده از نسخه جهانی Xiaomi Smart Band 7 Pro، معرفی قریب الوقوع آن تأیید شد!

بسیاری از کاربران محصولات شیائومی مدت هاست منتظر معرفی نسخه جهانی Xiaomi Smart Band 7 Pro هستند. حال در اتقافی عجیب، یک کاربر ناشناس با انتشار تصاویر زنده نسخه جهانی این دستبند، معرفی قریب الوقوع آنرا تأیید کرد. چندی پیش یک درز دهنده معروف، تصویری از تأییدیه اتحادیه اروپای این دستبند را به اشتراک گذاشته بود. بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، این دستبند در بازارهای جهانی با شماره مدل «M2141B1» معرفی خواهد شد.

پیش از این شیائومی دستبند مذکور را با شماره مدل «M2140B1» برای بازار کشور خانگی خود چین معرفی کرده بود و اکنون باید منتظر ورود نسخه جهانی آن باشیم. کاربر مورد بحث تصاویر بسیار زیادی را از جعبه و خودِ دستنبد بر روی وبسایت Reddit به اشتراک گذاشته است. این کاربر اشاره میکند محصول مذکور را از یک فروشگاه مجاز شیائومی در اروپا تهیه کرده است. از آنجایی که هنوز این محصول معرفی نشده است، به ظاهر نمونه آزمایشی که در اختیار نماینده قرار داشت به اشتباه به کاربر فروخته شده است.

تأییدیه اتحادیه اروپا برای دستبند Xiaomi Band 7 Pro
تأییدیه اتحادیه اروپا برای دستبند Xiaomi Band 7 Pro

تقریباً میتوانیم با اطمینان اعلام کنیم این تصاویر حقیقی هستند، چون هم بر روی جعبه هم محصول، نام آن به درستی قید شده است. از طرفی، شماره مدل دستگاه به صورت درست در منوی این دستبند قابل مشاهده است. هم اکنون نسخه استاندارد در بازار اروپا با قیمتی بین 55 تا 64 دلار به فروش میرسد، اما نسخه حرفه ای در چین با قیمت 57 دلار به فروش میرسد. حال گفته میشود Xiaomi Smart Band 7 Pro در بازارهای جهانی با قیمت 93 دلار به فروش خواهد رسید.

تصاویر زنده نسخه جهانی شیائومی Smart Band 7 Pro
تصاویر زنده نسخه جهانی شیائومی Smart Band 7 Pro

این دستبند تقریباً تمام آن چیزی است که کاربران از غول چینی دنیای تکنولوژی انتظار داشتند. درست زمانی که شیائومی بند 7 معرفی شد، بسیاری از منتقدان به شیائومی خرده گرفتند که چرا همان محصول 3 نسل قبل را با ظاهری تکراری معرفی کرده است. اما از این موضوع بی اطلاع بودند که غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد به زودی از نسخه حرفه ای این دستبند پرده بردارد. دستبند مذکور با ظاهری بسیار جذاب که شبیه ساعت میباشد، به GPS داخلی، باتری بزرگتر و تراشه NFC مجهز است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا