شیائومیمی

تماشا کنید: اولین تصویر از ماژول غول پیکر دوربین گوشی‌های Xiaomi 13 به بیرون درز پیدا کرد!

ماه گذشته تصویری از صفحه نمایش سری گوشی های شیائومی 13 به بیرون درز پیدا کرد، که از انتشار آنها ممانعت به عمل آوردیم، چون عکس های مذکور ساختگی بودند. اما اکنون اولین تصویر واقعی از ماژول دوربین نسخه آزمایشی سری گوشی های مذکور به بیرون درز پیدا کرده است، که تقریباً نزدیک به واقعیت میباشد. این تصویر برای اولین بار در ماه سپتامبر بدون اشاره به گوشی خاصی منتشر شده بود و به همین دلیل حرفی از آن به میان نیامد؛ اما اکنون یک منبع خبری نزدیک به شیائومی این تصویر را منتشر کرده است.

هر چند ممکن است این تصویر واقعیت داشته باشد، اما در نظر داشته باشید شاید مربوط به سری گوشی های 13 نباشد! پس بهتر است فعلاً آنرا با نمک شایعه میل کنید. بر اساس آنچه در تصویر دیده میشود، سری گوشی های این سری (احتمالاً Xiaomi 13 Pro) به ماژول دوربینی بسیار بزرگ مجهز خواهد شد، که تقریباً نیمی از عرض پشت دستگاه را اشغال میکند. اینطور که در تصویر مشاهده میشود، گوشی های مذکور به سیستم دوربینی 3 گانه با فوکوس لیزری مجهز خواهند شد.

تصویر دوربین منتسب به گوشی های شیائومی 13
تصویر دوربین منتسب به گوشی های شیائومی 13

اگر حدسیات ما درست باشند، سری گوشی های مذکور به سنسور LIDAR مجهز خواهند شد، که پیشتر اپل در گوشی های پرچمدار خود برای سال ها از آن بهره گرفته بود. این طراحی دوربین کمی نزدیک به گوشی Mi 11 Ultra است، که هنوز یکی از جذاب ترین گوشی های اندرویدی دنیا با دوربینی بسیار قدرتمند میباشد. هنوز نمیتوانیم با ضرس قاطع درباره این تصویر سخن بگوییم، اما قطعاً طی هفته های آتی خبرهای بیشتری درباره سری گوشی های 13 به دست خواهد رسید. نظر شما درباره این طراحی دوربین چیست؟

بروزرسانی: دقایقی پیش یکی از طراحان خوش ذوق دنیا، بر اساس این تصویر منتشر شده از قسمت دوربین سری گوشی های شیائومی 13 دست به طراحی رندرهایی زده است. این رندرهای جذاب را میتوانید در گالری زیر تماشا کنید. فراموش نکنید این تصاویر مورد تأیید ما نیستند و صرفاً به دید شایعه به آنها نگاه کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

1 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا